Pagina's

vrijdag 1 april 2022

Lente of winter..........

Sneeuw op 31 maart mijn verjaardag.
Ik kan me niet herinneren 
dat er ooit sneeuw lag op deze dag.


Toch wel bijzonder !!


Een sprong van mooi lente weer
naar guur winter weer.

En dat het vorige week
ook al zo bijzonder was bewijst dit.
Want zeg nou zelf,
vacht vilten in maart
je zou het bijna niet geloven.


Maar het komt goed uit,
want a.s. zaterdag 2 april
Zitten we bij het museum
 de tien malen in Putten.
Bij de opening van het seizoen,
 een spin demonstratie altijd leuk !!
Van alles opzoeken.....


wol uitzoeken.......


en nog even hard werken.....


En dan gaaaaaan..........

1 April vandaag
wakker worden met nog meer  sneeuw


En dan zijn sneeuwfoto's 
toch nog even leuk om te maken.
Schapie  met een wolletje van sneeuw :))



Toch hoop ik dat de lente gauw terugkomt.

Lieve groet Albèrtje









 

9 opmerkingen:

  1. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Alweer een jaartje ouder, maar hopelijk nog net zo gelukkig 😀
    Sneeuw als verjaardagscadeautje is speciaal, leuk voor 'later', zodat je er nog eens aan kunt herinneren.
    Wat leuk dat je een spinweekend tegemoet kan zien! Heerlijk om daar weer mee bezig te kunnen zijn.
    Wat hebben jullie een hoop sneeuw gekregen, prachtig voor de foto's. Hier is bijna niets gevallen, het is zoeken naar een wit plekje (van misschien 2 centimeter dik). Maar koud is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en sneeuw op deze bijzondere dag.Leuk dat je een spinweekend heb en lekker alles bij elkaar zoeken.Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel mooi die sneeuw, maar geef mij maar lente temperaturen. Fijne dag morgen bij de tien malen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Albèrtje...
    Het is toch wat; sneeuw om deze tijd! Maar mijn man zei dat het vorig jaar een week later in april ook nog had gesneeuwd. Ik kan het me niet meer herinneren...
    Een spindemonstratie! Wat ontzettend leuk... en echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag! Ja, echt bijzonder, bijna zomers en heel winters in een week tijd, maart roerde echt z'n staart!
    Veel plezier met de demonstratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Albèrtje, ja dat is dan een vreemde gewaarwording al je nog nooit op je verjaardag sneeuw hebt gehad. Maar je het er wel prachtige plaatjes van kunnen schieten, wat lag er veel bij jullie.
    Succes met de demonstratie, erg leuk om daar mee bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat veel sneeuw, hier is bijna niks gevallen.
    Veel plezier met de spin demonstratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad :) Ook wat mij betreft laat de lente maar komen!! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog gefeliciteerd, en wat een bijzonder cadeautje, sneeuw op je verjaardag. Leuke foto's. Hier gisteren nog sneeuw, dooit nu weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen