Pagina's

dinsdag 5 april 2022

Dankbare dinsdag...........

Een middagje spinnen
bij museum de tien malen in Putten. 


Wat was het daar gezellig.
En..... we mochten lekker binnen spinnen,
dus er kon een dikke trui uit :))

In het museum heel veel voorwerpen 
uit de oude tijd
en informatie over Putten.

En wat herken je toch veel
van wat vroeger werd gebruikt.


Een werkschuur met heel oud gereedschap.


Dat brengt me nu op de expositie 
in de bovenzaal van het museum.
Daar vind je sculpturen van oud gereedschap
gemaakt door Jaap de Gijt.
Hoe bijzonder wat hij daar van heeft gemaakt !!


Echt een bezoekje waard dit Puttens museum,
mocht je in de buurt zijn.

En natuurlijk was zus mee,
ze heeft gezellig zitten haken
onder toeziend oog van .....
een Puttense dame :))


En onze mascotte 
( of gewoon ons vriendje ) was ook mee.


En in een paar uur
 toch weer heel wat op de klos


Al met al weer een dankbaar middagje !!

Lieve groet Albèrtje






11 opmerkingen:

  1. Erg leuk met je zus is toch gezelliger dan alleen lekker babbelen samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super middag gehad samen met Mirjam zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je binnen mocht spinnen, lijkt me ook wel aangenamer. Gezellig ook dat je zus mee was.
    Zou ook wel een zus willen hebben, lijkt me geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dag en super dat Miriam dat met je kwam delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat het weer kan en mag :)
    Gezellig samen een paar uurtjes uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Wat lijkt me dat gezellig zeg! Ik ken dat museum niet maar zoals jij erover schrijft, is het een berichtje waard. Ik ga regelmatig in Putten op vakantie ;-)

    Gave mascotte ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om samen met je zus daar te zijn Albèrtje, wat is het daar prachtig zeg. En inderdaad ik herken ook een heleboel op die planken. Een hele serie van dei oude Douwe Egbers bussen heb ik nu nog in mijn keuken staan, ze blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzonder plekje om te spinnen.
    En gezellig dat zus en vriendje mee waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er allemaal gezellig uit! Dat museum wil ik wel eens zien als we weer op de Veluwe zijn. Fijn dat jullie binnen konden zitten hoor. En zie ik nu granny squares van schapenwol?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was super gezellig en mooi museum.

    BeantwoordenVerwijderen