Pagina's

vrijdag 8 april 2022

Granny's......

 Granny's haken 
het verveelt niet gauw.


Een lichte kleur in het midden
en de rest vrolijk van alles wat.
de laatste rand weer licht.

En voor je het weet
heb je een hele stapel klaar.


Even uitleggen
eens kijken hoe het er uit ziet.


Nummer 16 is bijna af
dan heb ik al een vierkant 
van 1.20 bij 1.20
Ik doe er denk ik  nog wat bij :)))
Of eerst aan elkaar haken.....
mmmmm........
Ik zal wel zien de komende week.


Ook heb ik  nog even lekker gewandeld
en wat zag ik.....
m'n vriendje de zwarte specht
zat keurig in het nest van vorig jaar.
( dat had ik gelezen
dat de zwarte specht dat wel eens doet )


Hij keek nieuwsgierig in het rond,
en bleef even mooi voor mij zitten.
( nog even ingezoomd )
Focusssss.........


Mooi hè,
ik ben weer helemaal blij
met deze foto.

Lieve groet Albèrtje





8 opmerkingen:

  1. De granny's zijn heel mooi, maar kunnen het niet winnen van de specht zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk haakproject, lekker vrolijk!
    Mooie vogelfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige granny's Albèrtje, je gaat als speer, een mooi vrolijk keurenpalet. En die foto's van de zwarte specht, SUPER MOOI.......wat een gelukje omdat allemaal tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lichte rand om de granny's maakt een mooi geheel van al die verschillende kleuren bij elkaar.
    Wat leuk dat de zwarte specht weer terug is. Hij herkende je vast en bleef even mooi voor je zitten; hij/zij was vast ook blij om jou te zien ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die zwarte specht. De granny's zijn ook mooi lekker gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat geloof ik meteen, dat je helemaal blij bent.
    Een prachtige specht gefotografeerd én een stapel granny’s klaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mee eens, granny's haken verveelt nooit, wat leuk dat de specht is teruggekomen. Gezellig :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creaties maak je.
    Ik ben gelijk maar volger geworden.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen