Pagina's

vrijdag 29 april 2022

Kringloop geluk .........

Ik was al verschillende keren getipt,
dat er een spinnenwiel
bij de kringloop stond.
Ach  dat komt wel  een keer dacht ik.
Afgelopen dinsdag liep ik met 
2 kleindochters even een rondje
 en zag ik hem staan.
Mmmmmm..........
wat doe je dan ?
Natuurlijk ff proberen,
Hij draaide goed maar toch
nog even over nadenken.

Maar het bleef wel een beetje malen,
dus op donderdag toch nog maar even terug,
MET EEN GROTE PLUK SCHAPENWOL :))))

Zie je me zitten midden in de kringloop ??


Even een test rondje spinnen.

En wat vonden ze het leuk,
bekijks genoeg ha ha.
Hij loopt als een treintje
dus de koop was snel beslist.

Mooi ding hè. !!!
Hier ga je toch van glimmen .


En zag ik ook nog een mooi opbergrek 
met rieten mandjes.
Nou dat paste mij ook nog wel,
twee vliegen in een klap.


Ik kan weer vooruit.
Voor allebei een mooi plekje opgezocht.
Lang leve de kringloop.

Lieve groet Albèrtje


 



13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Kringloopaankopen! Het spinnewiel ziet er goed uit, maar of het echt goed werkt is natuurlijk pas te beoordelen als het gebruikt wordt. Geweldig dat je bij de Kringloop hebt zitten spinnen, leuk!
    Wat ik me wel afvraag: waarom je een spinnewiel koopt als je er al eentje hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja ik heb er al 2 maar er is er eentje kaduuk en dit is een ander soort. Vandaar

      Verwijderen
  2. Dat was echt voor jou bestemd! Slim dat je 'm eerst ook getest hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je mooi geslaagd. Grappig dat je hem eerst even goed hebt uitgeprobeerd, ik zie je al zitten spinnen daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je goed geslaagd allebei heel mooi.
    En goed dat je het kon uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geslaagd hoor bij de kringloop, mooie aanwinsten en je kunt weer spinnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik glim even met je mee Albèrtje, wat een TOP aankoop. Ook het opbergrek is een juweeltje, jou dag kan niet meer stuk en dat begrijp ik volkomen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kun je blij zijn als je iets vindt wat zo naar je zin is. Fijn dat het een goed werkend spinnewiel is. En dan ook nog tegen een perfect kastje aan lopen. Veel plezier met je aankopen. Groet, Dientje / Dini

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kon even geleden alleen anoniem reageren. Dientje / Dini

      Verwijderen
  8. Mooi Albertje dat spinnenwiel. Ik zie je wel zitten spinnen bij de kringloop 😀. Mooi kastje erbij, jij kunt weer vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi spinnewiel, lekkere grote klossen. Leuk hè, zelfs al heb je er al 1 of 2, het blijft aan je trekken....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij goed geslaagd zeg! Wat een mooi spinnewiel zeg en de mandjes, ja daar kun je heerlijk veel in kwijt :) Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen