Pagina's

dinsdag 3 mei 2022

Dankbare dinsdag...........

Een rondje voortuin, 
Mooi oranje, de tuinazalia,
past mooi in deze week.


Het zonnige geel 
van de doronicums,
de naam van dit plantje 
heb ik geleerd van een oude dame,
waar ik werkte.
Als ze bloeien moet ik altijd 
even aan haar denken.




Heb ik bollen gepoot,
 dat zijn nog eens tulpen, 
echt grote joekels.


En nu komen overal de lelietjes op
zo gezellig op een klein  vaasje.
Mooie tijd is dit toch.

Lieve groet Albèrtje 








9 opmerkingen:

  1. Zeker een mooie tijd en omdat het nog niet al te warm is kunnen we lekker lang met de bollen doen :-) Lekker genieten! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooie tijd, met al die mooie bloemen en dat frisse groen. Genieten dus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bloemen. Doronicum is bij mij al uitgebloeid. Heerlijk al die kleuren en planten die uitlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh staat mijn reactie op anoniem. Nieuwe poging. 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  5. creatieshaken-ria3 mei 2022 om 19:15

    Mooie bloemen en prima temparatuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een zalige bloemenweelde in jullie tuin zeg, PUUR genieten. En die tulpen zijn zeker joekels zeg, PRACHTIG. Vind zelf deze periode van het jaar als alles weer tot leven komt eigenlijk ook de allermooiste!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Mooi deze tuin! De lelietjes van dalen ruiken straks vast heel lekker! Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen