Pagina's

vrijdag 20 mei 2022

Lieveheersbeestje........

Wie kent ze niet,
Ik zocht ze als kind
 en deed ze in een jampot met gaatjes .
En ook telde ik de stippen
dacht altijd dat het de leeftijd was :)))
Dit tweetal trof ik aan in het fluitenkruid.


Maar er zijn ook kever kindertjes !!
Laatst kwam ik er nog een paar tegen,
ze lachten me toe.


Zo lief  met een kleintje op de arm.


Ach en dit lieveheersbeestje is 10
want ik telde gauw 10 stippen.


Dit ziet er toch liefdevol uit
de keverkinderen mogen zomaar mee.


Ze vermaken zich zo wel !!!


Lieve groet Albèrtje








10 opmerkingen:

  1. Wat schattig al dat hele kleine spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. creatieshaken-ria20 mei 2022 om 15:08

    Ze zijn zeker schattig je keverkindjes en ook de lieveheerbeestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, mijn reactie staat er niet...
    MIsschien bij de spam terecht gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig. Leuke beeldverhaal. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto van de lieveheersbeestjes, ja ik telde vroeger ook altijd te stippen.
    Zo schattig wat je nu weer gemaakt hebt gemaakt Albèrtje, jij kan ook echt alles, zo lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik nog een keer... Het blijkt dus ook bij de 'storing' te horen dat reacties verdwijnen.. het wordt steeds gekker!
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik lieveheersbeestjes ook zo leuk vind, en dat ik niet wist dat ze ook zo leuk met keverkindjes konden spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi stel. 😘

    BeantwoordenVerwijderen