Pagina's

dinsdag 6 april 2021

Dankbare dinsdag.........

De Magic Fidget.


Ik vond het op FB  een gratis patroon
een fantastisch speeltje en hulpmiddel
 voor mensen met alzheimer, dementie en meer.
Je kunt er uren mee spelen,
ook kinderen kunnen zich hier prima mee vermaken.
Het is een heel makkelijk patroon om te maken,

Heel leuk om te maken
goed voor de restverwerking en
inmiddels heb ik er een aantal af.





 Hieronder een filmpje
hoe je het maakt
van de bedenkster.
( met toestemming )

Weer een dankbaar haakproject
voor een goed doel !!!!




                                                      Lieve groet Albèrtje


21 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi! Het lijken wel kleine koralen.
    Ik heb het filmpje bekeken; niet moeilijk en een lekker klusje om tussendoor te doen.
    Dank voor de tip Albèrtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Het lijken ook wel bloemen. Ik denk dat ik de werkwijze snap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellige website is het by maak het met miranda en ook you tube us ze te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Die ga ik ook maken, heb nog zoveel restjes en ook leuk voor de kinderen.
    Goeie uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk ding, inderdaad fijn om restjes op te haken! Ik heb ooit eens zoiets gemaakt zonder de draaiing, daar speelt onze kat heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totaal nieuw voor me... En ja, restjes heb ik genoeg. Is er ook een beschrijving van? Ik heb zo'n hekel aan filmpjes:)
    Wat ik me afvroeg; wat doen die mensen dan met zo'n ding? Beetje spelen en friemelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk, maar ik zou niet het geduld hebben om ze te haken, lijkt me een hels karwij.
    Zou er wel mee kunnen friemelen (haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het begin is even opletten! Maar daarna alleen maar 1 vaste in een vaste en dan 2 vaste in 1 vaste Dus....helemaal geen hels karwij hoor! Ik zou zeggen.....Veel haakplezier!

      Verwijderen
  8. Ze zijn heel erg leuk en voor een fantastisch doel. Het lijkt me best nog wel bewerkelijk om te maken. Je kan er inderdaad heerlijk mee friemelen maar zelf zou ik gek worden als ik het begin of het einde niet kan vinden. Knap hoor dat je er al zoveel hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gegeven. Dat zal heel wat mensen tot rust laten komen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk om restjes op te werken en ze dan uit te delen om lekker mee te friemelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super Leuk om te maken en de kids vinden ze geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen