Pagina's

dinsdag 13 april 2021

Dankbare dinsdag.......

De doopjurk  gaat weer gebruikt worden.
Dat betekend voor oma......
wassen,  
heel voorzichtig strijken,
en eventueel weer repareren.


Maar wel heel mooi
En dankbaar als hij weer klaar hangt.
Dit keer is het voor Noah.
Er zijn al heel wat kinderen in gedoopt
Deze doopjurk is al best oud want
zelfs  manlief is erin gedoopt !!

En toch hoop ik stiekum
 dat hij nog lang mee gaat.
En zo niet,
dan heeft hij goed dienst gedaan.

Lieve groet Albèrtje 


 

13 opmerkingen:

  1. Mooi en dankbaar werk, met de doopjurk.en mooi als straks ook Noah hierin gedoopt mag worden 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat die weer gebruikt kan/mag worden. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doopjurk, wat is dat bijzonder dat er al zovele kindertjes in gedoopt zijn, zelfs je man!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd heel mooi als een doopjurk zo lang in de familie is en wordt gebruikt.
    Hij is prachtig, en daar moet je maar zuinig op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi is deze doopjurk, en bijzonder dat hij al zo oud is en nog steeds gebruikt kan worden, om te koesteren.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en bijzonder deze mooie doopjurk. De onze maakte ik uit mijn trouwjurk. Ging door de familie wie weet nog eens in gebruik. Een mooie doopdienst. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit maakt een speciale dag nóg specialer! Wat een mooie traditie....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, zo'n familie doopjurk. Ik hoop dat je hem nog vaak mag gebruiken. In de familie van mijn man hebben we zo'n familiewieg waar al meer dan 50 kinderen in hebben gelegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een woord SCHITTEREND.
    Een grote emotionele waarde, koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi dat jullie doopjurk zo'n historie heeft. Eentje om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen