Pagina's

vrijdag 22 april 2022

Baby deken en sokjes

Hoera hij is af !!!
Ja, af en toe ben ik
weer heel blij met een project 
wat ik afgekregen heb.
Ik heb van die dagen........
Maar nu ben ik vooral blij :)))
Ik had het al laten zien de V steek.


Maar nu kan je ook goed
 het patroon van de rijen zien.


En nog een paar sokjes erbij,
ik weet nog niet of dit als geheel weg gaat.
de sokjes zijn echt wit,
dusssssss.......
Ik denk dat er nog een knuffeltje bij gaat komen.


En dan een bestemming ,
dat vind z'n weg vanzelf.

Lieve groet Albèrtje






5 opmerkingen:

  1. Een prachtig dekentje, daar mag je met recht trots op zijn.
    De sokjes zijn schattig, ben benieuwd wat voor liefs je erbij gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt en dat is echt een geweldig lief cadeau zo. En met een knuffel erbij helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je snel gedaan, Albèrtje... Maar het haakt zo lekker weg, deze steek en als je dan eenmaal bezig bent..!
    Wat een schattig kleine sokjes heb je er bij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe lief is dit ook weer, mooi gemaakt Albèrtje, en ik ben benieuwd wat voor knuffeltje er bij gaat komen. Zo leuk ook die kleine sokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi geworden zeg, Dat heb je snel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen