Pagina's

dinsdag 26 april 2022

Dankbare dinsdag............

April loopt alweer naar z'n eind
en  ik bedacht  me,
 dat ik nog twee bloemen moet plaatsen.
Het bloemen ABC van Akkelien

We gaan naar de G van Gerbera.


En dit is hem geworden,


en nog een paar erbij.
Als ik ze verwerk moeten 
ze nog wel even geblokt worden.
Ook twijfel ik
 of ze niet veel te groot zijn geworden. 
Maar dat zie ik later wel
 of ik maak nog een kleinere versie :))


Dan gelijk door naar de H
van Hortensia.


Ik haakte eerst een witte versie.
Een heel mooi en leuk bloemetje om te haken.


en toen nog een paar erbij
ook in het rose.
Wist je dat er ook al bonte hortensia's zijn ??


Dit  is de maand april.


En zo hebben we er acht klaar.


Ik rijg ze aan een breinaald
 om ze bij elkaar te houden,
tot ik ze ga verwerken.


Missie voor april weer klaar.
Woensdag is het alweer koningsdag,
na twee jaar corona mag het allemaal weer.
Wat gaan jullie doen op zo'n dag ??

Hier kijken we de optocht
 en dan zien we het verder wel.


Wens ik jullie allemaal
 een fijne  koningsdag toe !!!!


Lieve groet Albèrtje










12 opmerkingen:

  1. Wat slim om ze op een breinaald te rijgen! Het staat ook nog eens heel erg leuk...
    De Hortensia's heb ik ook gehaakt, maar ik mis de steeltjes... Ik wilde ze nl. in een vaasje zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boeketje is weer wat gegroeid. Net als Elizabeth vind ik het een handig idee om ze op een breinaald te verzamelen!
    Koningsdag laat ik meestal aan me voorbij gaan; ik houd niet van mensen'massa's of drukte. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik jullie een hele gezellige Koningsdag toewens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemen iedere keer weer, en zo kleurig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloemen heb je weer gemaakt.
    Je heb ook de oranjeslinger op de foto staan, staat ook op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig al de mooie bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Ik herinnerde me juist vandaag dat ik een oranje gerbera had gehaakt ;-) Ik heb mijn bloemen aan zo'n grote speld waar je steken tijdelijk op kunt zetten, zo'n soort van veiligheidsspeld, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Koningsdaghartjesslinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creaties voor koningsdag.
    Leuk het optocht wagentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat veel moois kom ik bij je tegen Albèrtje, geweldig gewoon. Ook al je bloemen zijn zo prachtig gemaakt, TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi setje bloemen heb je inmiddels. Ik heb even niet zoveel tijd om te handwerken. Ik heb zelfs mijn eigen woord van de maand gemist, pff. Nu heb ik even vakantie en uiteraard ga ik naar de kleedjesmarkt bij ons in Hoorn. Die begint 's morgens al heel vroeg en is heel groot. Ik ben goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie bloemen heb je gehaakt weer................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen