Pagina's

vrijdag 3 november 2023

Een rondje door het bos.........

 Een klein  rondje door het bos
even kijken naar paddenstoelen.
Maar tijdens dat rondje
kwam ik heel iets anders tegen.

Kijk dan hoe leuk !!


Verscholen achter een boom.......
Nou hier droom je toch van,
om dit te zien.


Heel zachtjes loop
ik wat dichterbij.
Om het eens goed te bekijken.


Een eindje verder
hopla weer van de fiets af.......
Het lijkt wel of ik droom !!


Dit manneke keek me heel even aan.


Ach en het feest was nog niet afgelopen.


Ik heb m'n ogen uit gekeken,
naar zoveel moois.

Er was zelfs een hele kabouterschool !!



Ik bof toch maar.
En jullie ook
want volgende week deel 2   :)))))

Lieve groet Albèrtje










8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo in het bos! Ik hoop dat de kabouters geen last gehad hebben van de storm...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nu toch wel nieuwsgierig: zijn dit jouw kaboutertjes of heeft iemand anders die gemaakt en geplaatst?
    Hoe dan ook, voor de wandelaars moet het een geweldige verrassing zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo’n wandeling. Ik weet dat er op de Holterberg ook een kabouterwandeling was, of die er nog is? Spannend zo’ wandeling met toevallige ontmoetingen. Fijn weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Nu al zin in volgende week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een heerlijke wandeling door het kabouterbos, enig om te zien allemaal. Ben benieuwd naar het vervolg* * * * *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf ben benieuwd naar het vervolg
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen