Pagina's

dinsdag 14 november 2023

Dankbare dinsdag........

Even naar het strand......
dat vind ik zelf ook heerlijk 
om te doen.
Lekker even uitwaaien
met Fosse en Tjebby !!
Altijd genieten.
En even je hoofd leeg maken
 is ook nooit weg.


En altijd maak ik wel een paar foto's :))


Al is dat ook wel lastig 
als ze zo in beweging zijn.


Maar alle foto's die goed zijn
 bewaren we,
 de rest gooien we weg.


De laatste keer
heb ik even iets nieuws geprobeerd :))))
Tadaaaa........



Ha ha, made by my self :))
Met de mobiel !!
Ach ja ik hou wel van zulke dingen
en we hadden het hele strandje 
voor ons zelf.



Het naar huis gaan
is vaak nog een heel ding.
Meestal staan ze eerst heel verontwaardigd te kijken.
Met andere woorden.....
gaan we nu al ??
Maar uiteindelijk
gaan ze toch wel weer mee.
Gelukkig maar!!


Lieve groet Albèrtje


 

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie ook naar het strand kunnen! Dat geeft een stukje variatie. De hondjes lijken onvermoeibaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's. Ik heb even naar je terug gezwaaid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die selfies, en wat worden ze al groot.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze hebben zich goed vermaakt, dat zie je aan de koppies ;) Leuke foto’s Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De honden hebben het heerlijk naar hun zin en het vrouwtje ook zo te zien. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat struinen met die lieverds, en strand is altijd feest denk ik wel. Enig die selfie foto's maar zou niet weten hie je ze gemaakt hebt. Neem aan dat je je mobiel niet op afstand in het zandhebt geprikt 👀 of had je een standaard mee genomen??? Heel leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen