Pagina's

vrijdag 24 november 2023

Foto's net ff anders..........

Foto's maken met je mobiel
maar dan net ff anders.
Vanaf hetzelfde punt.
Zo.....


Of zo.....


Deze ....


Of toch deze.......


Lekker experimenteren😅
Vanaf hetzelfde punt gemaakt.


Maar toch heel anders.


Nog eentje dan,


Ha ha, leuk om te ontdekken,
wat er ook met een mobiel
 mogelijk is.


En dit trucje moet nog 
goed geoefend worden.



Zo ben je nooit te oud 
om wat te leren:))))

Fijn weekend,

Lieve groet Albèrtje 




 

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk zulke experimenten.
    Groet Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vierde foto vind ik geweldig!
    Leuk om te spelen met de mobielcamera, er is tegenwoordig inderdaad veel mogelijk.
    Op Instagram zie ik regelmatig fototips/-trucjes voorbij komen, maar ik vergeet ze veel te snel. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om zo te spelen met je mobiel.Inderdaad ik heb dat nog nooit gedaan gewoon even een foto nemen.
    Misschien ga ik mij ook in verdiepen het is in iedergeval erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke experimenten en net wat marjan zegt, ik vergeet het jammer genoeg ook te snel. Want het is dus super leuk
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk! Heir word ik blij van hoor. Hoe doe je de laatste dan met dat rondje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Geen idee dat dat gewoon kan met je mobiel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een giller Albèrtje, hoe je het doet snap ik nog totaal NIET maar je bent wel heerlijk aan het experimenteren!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is gaaf! Maar volgens mij had ik gelezen dat je onlangs een nieuwe telefoon had gekocht. Ik weet wel dat die van mij (een ouder exemplaar) dit niet kan!
    Heb je speciale functies op het apparaat zitten?

    BeantwoordenVerwijderen