Pagina's

vrijdag 10 november 2023

Kabouterhuisjes in het bos 2

 Vorige week liet ik ze al zien,
de kabouterhuisjes in het Putterbos.
Vandaag deel 2
Te leuk om het met jullie te delen.


Zo leuk gemaakt !!!


En ook leuke details 
hier koken ze  op een vuurtje



Zo spannend ook om ze
op te zoeken.



En natuurlijk  hout zagen
 voor als het een
 koude winter wordt.


Knap gemaakt.




En nu zijn we nieuwsgierig
 wie dit allemaal gemaakt heeft.
En...........dat weten we nog niet.
Ik weet inmiddels
 dat het een Mevr. is.
En ook dat ze anoniem wil blijven.

Maar wel complimenten voor deze onbekende VROUW.
Ze verandert ook elke week wat
of ze haalt wat weg
en zet er weer want anders neer.

Uh.......
er komt nog een deel 3
Hoeveel kabouterhuisjes
 denken jullie dat er staan ?
Ik heb ze geteld afgelopen week. !!


Lieve groet Albèrtje












11 opmerkingen:

  1. Wat spannend zeg... Ik had het vorige week wel gelezen, maar was te ziek om te reageren. Gaaf om zoiets te verzinnen en in het bos neer te zetten; je maakt daar natuurlijk iedereen nieuwsgierig naar en je gaat steeds kijken wat er is veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een actieve Hoofdkabouter. Wat leuk dat ze het regelmatig veranderd. Zo wordt het spannend om ze te zoeken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je nu nóg lekkerder wandelen dan anders. Ik kan me voorstellen dat je als een kind achter iedere boom kijkt om te zien of er nog kaboutertjes te vinden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha super leuk, zo heb je nog meer plezier tijdens het wandelen :) Hoeveel, ik heb geen idee, misschien 20 ? Ik wind de kabouters echt super gemaakt, ik heb er zo wel eens een groter formaat van gezien, maar dit formaat is ook leuk voor kinderhandjes. Benieuwd naar verhaal 3 over deze kabouters. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel heel leuk zeg! Vooral dat er steeds iets verandert of bij komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dit tijdens het wandelen tegen te komen! Zo heb je nog een doel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die kaboutertjes tijdens het wandelen, en ja niet geteld maar aardig wat. Benieuwd naar deel 3
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om deze kabouters tegen te komen op je wandelpad. Dat is echt genieten vind ik. Wij hebben ook zo'n bos in de buurt net over de grens. Lijkt me heerlijk om er als kind te lopen en die kleine mannetjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat mijn reactie misschien bij de spam?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat leuk zeg. Staan ze gewoon in het bos dicht bij het dorp? Ik wil ze een keertje met eigen ogen zien hoor. Wat een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt ontzettend leuk Albèrtje, een feest om dit soort dingen onderweg tegen te komen

    BeantwoordenVerwijderen