Pagina's

dinsdag 1 februari 2022

Dankbare dinsdag.......

De postactie van vorige week 
doet z'n werk goed.
De eerste kaarten rollen binnen.
Altijd heel spannend of dit gaat werken,
maar ik heb natuurlijk trouwe volgers 
waar ik heel blij mee ben.
Natuurlijk gaan jullie volgende week horen 
hoe dit afgelopen is.
En bedenk het kan nog !!
Doe je mee ??

Dit muisje.......


heeft een vriendje gekregen !!


Blijft een heerlijk ding
 om even tussendoor te haken.

En verder nog wat 
granny's in de maak.


Die doos met resten en afwijkende bolletjes 
moet een keer leeg.
ha ha, maar dat zal nog wel even duren :)))

Fijne dankbare dinsdag,

Lieve groet Albèrtje


8 opmerkingen:

  1. Lieve muisjes en mooi gekleurde granny's; je bent lekker bezig.
    Fijn dat er post binnen begint te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook echt freubel weer. Leuk het muisje, en mooi dat er kaarten binnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is raakt zo'n doos met restjesbolletjes nooit leeg, er komt vast heel vaak weer wat bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit zulke schattige muisjes! Je hebt de kleuren ook zo mooi gecombineerd.
    Mijn kaart is gepost hoor; ik verwacht dat ie morgen binnen komt.
    De vierkantjes in één kleur doen rustgevend aan in dat mooie groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn echt enige muisjes, en zo lekker fris van kleur. Het lijkt nu net of ze in het bos staan, enig.
    Mijn kaart is vandaag op de bus gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige muisjes en mooie kleuren groen.
    Ijverig bezig hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke muisjes, en mooie groene blokjes!

    BeantwoordenVerwijderen