Pagina's

dinsdag 22 februari 2022

Dankbare dinsdag..........

De muisjes kennen jullie
zo langzamerhand wel.
Maar deze.....wat vind je hier van. 


Van muis naar hond,


Zo krijg ik een mooi stelletje
 bij elkaar.
En ik zie nog genoeg mogelijkheden
b.v. eens ander garen gebruiken.
Weer een mooie uitdaging.

Vandaag ook nog opruimen  
in het atelier.
Nieuwe plekjes vrijmaken
en kijken wat er allemaal nog is.
Daar krijg je energie van
en dat kan ik wel gebruiken
na weer een paar dagen coronakoppijn.
( zo noem ik het maar
overgehouden aan covid )
Dat blijft toch heel vervelend
maar hoop echt dat dat nog weer overgaat.

Ik geef niet op !!!
En bedenk maar weer
dat er veel is om dankbaar voor te zijn.


Fijne dankbare dinsdag,

Lieve groet Albèrtje


12 opmerkingen:

  1. Begrijp ik het nou goed dat je vanuit het muizenpatroon een hondenpatroon hebt bedacht? Wat ontzettend goed! Ik vind het een heel leuk hondje. De streepjes doen het zo leuk met de beestjes, en wat staan ze mooi op een rijtje alsof ze willen zeggen 'kijk ons nou is...'
    Vervelend die naweeën van corona! Hoofdpijn is een akelig iets.
    Opruimen is fijn, als je hoofd ernaar staat. Je krijgt meteen weer even overzicht en soms worden er nieuwe plannetjes geboren:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig knap hoor dat je er een ander beestje van kan maken.Het lijfje blijf het zelfde.En heb je alleen het kopje aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een leuk hondje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knappe metamorfose. Het is een leuk kwartet bij elkaar.
    Vervelend dat je nog zo'n last hebt van de coronanasleep, ik hoop voor je dat het snel minder wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en mooi gemaakt dit rijtje.
    Succes met opruimen, je vind zeker nog leuks en goede ideeën
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt zo schattig dit hondje, heel leuk om
    ze allemaal op een rij te kunnen bewonderen.
    Sterkte met de nasleep van Corona, erg
    vervelend lijkt me dat. Duim voor je dat daar en keer een einde aan komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig stel zo samen met het lieve hondje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig je hondjes en beterschap zeg.......liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo naar dat je nog steeds last van hoofdpijn hebt :( Van harte beterschap. Wat een leuk idee om van het muisje een hondje te maken. Goed geslaagd. Ben jij ook aan de opruim ;) ik ook, dat geeft een goed gevoel :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt leuk! Die hoofdpijn minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap, wat naar dat je nog regelmatig die hoofdpijn hebt. Het houdt je gelukkig niet tegen om nog leuke creatieve werkjes te creëren .

    BeantwoordenVerwijderen