Pagina's

vrijdag 25 februari 2022

Bloemen ABC......

 D van daslook.
Een vroeg voorjaarsplantje
die je kan vinden in de bossen.
Eerlijk gezegd.,
 ik  ken dit plantje niet
maar ik zal zeker goed opletten 
als ik ga wandelen.


Deze versie heeft Akkelien bedacht,


En ik haakte er weer 6
de randen krullen wat om
dus ze moeten nog even goed plat worden
maar.........

Als je ze stapelt krijg je dit :))


en dat ziet er toch wel heel grappig uit


Op naar de volgende de E

Lieve groet Albèrtje








8 opmerkingen:

  1. Nee, ik ken dat bloempje ook niet. Maar hij is wel mooi fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als Elizabeth ken ik niet bloempje ook niet, maar wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bloempje vind het leuk dat het wat omkrult.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al eens opzoek geweest naar Daslook. Er wordt verteld dat het katten verjaagd uit de tuin. Wist niet dat het een bosbloempje is. Je bloemetje is mooi gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief bleometje, als stapeltje ziet hij er weer heel anders uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ken de daslook niet...Ik heb eens gezocht waar het groeit 'In de wat schaduwrijkere bossen in de Leemstreek', nou, dat is hier niet om de hoek.
    Jouw daslook doet het goed, zowel solo als op een stapeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb de Daslook weleens in mijn tuin gehad, het is een eetbaar plantje voor het geval dat je het een keertje tegenkomt. Grappig zo'n bergje Daslook op elkaar gestapeld, mooi gemaakt weer Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen