Pagina's

dinsdag 1 maart 2022

Dankbare dinsdag........


Een mand met kleine bolletjes
restjes overgebleven garen
maar ook bolletjes die toen zo leuk waren
of heel voordelig
maar toch zijn blijven liggen.


Die gaan we mooi verwerken in een deken
van granny's.

Maar dan net even anders
dan de kleine granny's
Gewoon een maatje groter.

En ik moet zeggen
het is net even anders 
maar het ziet er goed uit ( vind ik )


Ik begin met crème en eindig ook met crème
om toch wat rust erin te brengen.


Het haakt lekker weg
al heb ik nog niet het idee dat 
de mand rap minder wordt :))
maar dat kan aan mij liggen.


Nog even deze om goed te zien hoe 
groot dit is geworden.
De grote bestaat uit 14 toeren
het kleintje rechts onderin
4 toeren.


De vredesduif sturen we daar 
naar toe 
waar ze hem zo nodig hebben ❤
Doe je mee?
Vredesduiven loslaten 
in blogland !!


En zeker ook een
 fijne dankbare dinsdag !!

Lieve groet Albèrtje





10 opmerkingen:

  1. Wat mooi worden je Granny’s. Ik zal ook mijn vredesduif plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weghaken met die granny squares...
    Sommige mensen vinden het niet fijn om allerlei restjes te hebben liggen. Ik persoonlijk juist wel; heb je altijd een passend draadje bij de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie granny,s wordt vast weet heel mooi, en makkelijk zo met de restjes.
    De vredesduif hebben we echt nodig nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi haakwerk. Ik heb al een paar vredesduiven op mijn blog. We hopen allemaal dat de boel niet escaleert. groet, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi al je granny,s ik vind het fijn al die restjes in een bak en je hoeft niet naar de winkel.En je bakje word weer wat leger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie granny squares, dat wordt vast een leuk dekentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig wordt je mandje voor je gevoel niet snel leeg, anders zou je zo uitgehaakt zijn.
    Dat van de vredesduiven in blogland wist ik nog niet, wat mooi dat ik het aangevoeld moet hebben op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk werk om de restjes op te maken.
    Mooi die vredesduif, zag bij Marjan ook al een prachtig gedicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar al die kleine bolletjes al goed voor
    zijn, het is prachtige geworden allemaal.
    Mooi de vredesduif, hopelijk komt er ooit
    vrede op aarde!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo is restjes opmaken een feestje :)
    Ik heb ook een vredesduif op mijn blog geplaatst, wat een ellende, je kunt het je niet voorstellen en dat in 2022. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen