Pagina's

dinsdag 15 maart 2022

Dankbare dinsdag.........


Een klein eindje gelopen,
en wat was er veel te zien
 allemaal heel dicht bij huis. 

Heel veel zonnig geel
gewoon op mijn looprondje.

Maar zo mooi, in een  beetje bos
 een veld van narcissen.



Elk jaar een mooi gezicht.


Ook de bermen gaan hard
De  paarse dovenetels
zijn vroege bermbloeiers.


Een gedroogde distel
met nog heel veel zaad erin.


Nog even bij de alpaca's langs
deze draaide mij gelijk de rug toe.


Maar ja de aanhouder wint !!!!


Lachen hè.... :)))


Heerlijk dat het lente is
daar knapt een mens van op.

Kleine dingen, groot geluk !!

Fijne dankbare dinsdag.

Lieve groet Albèrtje









10 opmerkingen:

  1. Ja, het is volop genieten met dit weer. En overal piepen er groeisels boven de grond. De paarse dovenetel vind ik wat minder leuk in mijn perkjes, dus die haal ik eruit.
    Wat een leuk beestje, die alpaca!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig die alpaca.
    Mooi die narcissen, ze vallen wel op.
    We fietsten gisteren en het is mooi om de bloesembomen te zien vooral magnolia vind ik schitterend . Fijne dankbare dinsdag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hé die kleurtjes in de natuur. Ik vind je alpacafoto's zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat voorjaar, en zo mooi. Schitterend die alpaca!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk he het voorjaar dat is zeker mooi zo dicht bij huis.
    Daar word je echt blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf hè die bermbloemen en voorjaarsbloemen. Zo fijn om eennrondje te lopen langs de alpaca’s. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om alpaca's te zien! Die heb ik niet in mijn dorp. Wel veel narcissen. Ook vrolijke bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is letterlijk hoe je het omschrijft Albèrtje, kleine dingen GROOT geluk.
    Prachtige geniet momenten tijdens je wandeling, en die Alpaca, SUPER zijn die foto's, wat een leuke lieve koppen hebben ze hé. En ze zijn zo heerlijk zacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he, lente, zo mooi hoe de natuur tot leven komt, elke dag iets nieuws te ontdekken. Fijn dat je ervan kan genieten, dat doet zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, de narcissen zijn prachtig en er zijn ook zo veel verschillende soorten, echt genieten inderdaad :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen