Pagina's

dinsdag 8 maart 2022

Dankbare dinsdag....... E

In de bloemen ABC ben ik bij
de E aangekomen.
Akkelien koos voor ereprijs.

In Nederland komen wel
23 soorten ereprijs voor.
Hoe bijzonder is dat.
Je vind ereprijs als kruid
 langs de kant van de weg.
maar de Aar-ereprijs die staat gewoon 
in een mooie tuin.

Maar deze is het geworden


en de gehaakt versie is  deze........


Ereprijs ik haakte er 6


Het bloemenhartje om weer mooi af te sluiten.


De stand tot nu toe,



Ereprijs ik ga hem onthouden,
Op deze manier leer je ook weer 
een heleboel over bloemen. :))

Lieve groet Albèrtje




8 opmerkingen:

  1. Mooi gehaakt allemaal en inderdaad zo leer je ook weer de namen van het plantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net als bij Akkelien zie ik bij jou een mooi boeket ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig bloemetje en zó mooi op dat hartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om alle bloemen tot nu toe samen te zien, dat gaat een enorm boeket worden als het alfabet
    is voltooid. Heel mooi......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bloemen. Ereprijs zo mooi in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een heel leuk bloemetje, en de kleur is helemaal top. Hij zou goed in mijn tuin passen, dus ik ga eens wat proberen!

    BeantwoordenVerwijderen