Pagina's

vrijdag 18 februari 2022

Suske en wiske.......

Wie kent ze niet !!
De strip met best wel
 hele bijzondere titels.


Ik heb nog een hele serie staan
en wat hebben we ze veel gelezen
bijna stukgelezen.


Bij de kringloop kijk ik er nog wel eens naar,
ze zijn er nog genoeg.
Al  kan ik de verleiding best weerstaan hoor.
( valt mee hè )
Maar de boekenplank is ook vol :))

Maar goed deze blogpost
 gaat toch ook over  breien.
Ken je ze nog de poppies
of de broekzak popjes ??
Vast wel,
 nou er zijn er weer een paar bijgekomen.

Tadaaaaa...........

1


2


en 3


Ja, ik hoor jullie al zeggen
En tante Sidonia ??
die komt nog......
en Lambik uh.........
die is mislukt   :)))
Maar wie weet
 komen er nog weer
 een paar langs .

Lieve groet Albèrtje





11 opmerkingen:

  1. Wat leuk om een gebreide versie te maken van de 'jeugdhelden'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad ik heb ook erg veel staan.Je gebreide popjes zijn erg leuk zet ik ook mijn mijn lijsje die wil ik nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ben heel benieuwd naar tante Sidonia :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha zelfs Schanulleke is van de partij, leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die ken ik ook wel, en wat leuk dan om ze zo te zien, mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt ontzettend leuk Albèrtje, jij verzint het toch altijd maar weer. Ben ook benieuwd naar tante Sidonia.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn enig en ook nog eens heel sprekend! Wat knap om ze zo lijkend te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zijn ze prachtig, goed gelukt, echt knap.
    Wij hebben er ook nog een hele stapel van liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk! Ik heb ook nog een hele berg Suske & Wiskes. Dit is echt jeugdsentiment... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed bedacht!! Ze zijn super leuk geworden en inderdaad, wie kent ze niet :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen