Pagina's

vrijdag 11 februari 2022

Bloemen ABC.....C

De C van Cosmea
Een eenjarige zomerplant
met mooie bloemen.


Ook in veel verschillende kleuren.


En ik haak er altijd meer dan 1 ......


3 op de foto,
maar 6 in totaal.


Ik kocht een krans bij de kringloop
denk dat ik ze daar maar eens op ga prikken.


  Ik heb ze ook als versiering
op vilten hartjes gemaakt.


Een paar hou ik er over voor
een later project.

Leuk om te doen.
Alle patronen vind je bij Akkelien

Lieve groet Albèrtje



 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien wat jij met mijn patroontjes doet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor Akkelien om haar patroon hier terug te zien.
    De krans leent zich vast mooi voor de gehaakte bloemen. En wie weet nog meer erbij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om ze op die krans vast te zetten, dat wordt vast heel fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer heel geslaagd Albèrtje, lijkt me
    leuk om de krans daar ook mee te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige bloemenkrans gaat dat worden.
    Lente in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die verschillende bloemetjes! Ik zat me al af te vragen wat je ging doen met de gehaakte bloemetjes. Ze hebben geen steeltje, dus in een vaasje gaat het niet worden. Goed idee om ze op die krans te prkken!

    BeantwoordenVerwijderen