Pagina's

vrijdag 28 januari 2022

post............wie doet ermee ?

Echte post is zoveel leuker
dan een mailtje
 dat weten we allemaal wel .
Al is een appje of mailtje
 ook reuze makkelijk.

Een vriendin die het op dit moment
niet zo heel makkelijk heeft
en een moeilijke tijd door maakt
is volgende week VRIJDAG jarig.
Om haar eens Echt te verrassen
zet ik deze post op.

Wat is de bedoeling,
een kaartje voor haar
om haar een opkikkertje te geven
haar even te laten weten
dat er mensen zijn 
die aan haar denken.
Wat zou dat leuk zijn
als ze heel veel post krijgt
met lieve leuke wensen.


Stuur  of breng je bijdrage naar mij.
( adres op te vragen via de mail
te vinden onder profiel)
Zet links op de envelop een G

Ik maak er een pakketje van
 en zorg dat ze het krijgt.

Kleine moeite , groot gebaar.
En ik hoop op een grote verrassing
voor Germa

Dan nu nog de B van de boterbloem
van het bloemen ABC
De verwerking van de bloemetjes
daar wordt over nagedacht
maar het begin is er !!


Lieve groet Albèrtje

16 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende lieve actie van jou om dit voor iemand te organiseren.
    Ik ga meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je. Ik zal even een kaart opzoeken.
    Mooie blommetjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief idee, en wat zijn de boterbloemen goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk doe ik mee, top van je. Hopelijk krijgt ze heel veel kaarten. Mooi hoor die gele boterbloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag meedoen met de kaarten actie. Wat een lief idee! En wat zien je boterbloemen er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je Albèrtje, een heel mooi gebaar.
    Natuurlijk doe ik ook mee, zal je zo een mailtje sturen voor jou adres.
    Je boterbloemen zijn heel goed gelukt, krijg meteen zin in de lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke bloemetjes in deze grijze dagen!
    Het kaartje ligt hier klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog even en dan zijn de echte boterbloemen er weer, tot zolang genieten we van de gehaakte.
    Ik ga je even mailen en doe mee om een kaartje te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeps, ik lees het nu pas, ga straks een kaartje regelen en hoop dat het op tijd is :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen