Pagina's

vrijdag 7 januari 2022

En wat nu eerst ........

Handwerk plannen maken
maar dan eerst.......

De handwerkhoek opruimen
dan kom je nog weer van alles tegen.
Al weet ik eigenlijk
heel goed wat daar allemaal ligt !!
De sjaal..........
ik brei elke dag een stukje,
maar op de een of andere
onverklaarbare wijze
heb ik het idee 
dat die bol niet kleiner wordt.


En hier moet nog de tweede sok 
van worden gebreid.
projectje rest sokjes.


En er liggen nog onderdelen
wat nog tot 1 geheel gemaakt
 moet worden.


En dit pakket ....hoe vaag is dat,
Een knuffel breien
waarvan je alleen het lijf moet breien. !!


De kop en de poten zitten kant en klaar
in het pakket.
Ik kocht het eens met VET veel korting  :))))
En breide hem ook in het rose,
 dat is het lievelingetje geworden 
van de logeerkinderen.
 Ik zal deze blauwe binnenkort
ook eens rap afmaken.


De A- spect rat schiet nu hard op
maar dat is elke toer tellen en goed opletten.
 

mmmmmm.............
eigenlijk nog genoeg te doen.
Nieuwe projecten en ideeën moeten 
toch nog maar even in de kast blijven liggen.
Ach wie wat bewaard ..........

Lieve groet Albèrtje


9 opmerkingen:

  1. Wat ben je nog met veel dingen bezig. Succes met afwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie heel veel leuke dingen, die de moeite zijn om afgemaakt te worden. Maar ik heb het idee dat de zin een beetje ontbreekt.
    Daar heb ik soms ook last van...
    Gewoon laten gebeuren, het komt een keer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk toch alles even opruimen, en lekker afwisselend dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh kijk, toch een hoop mooie werkjes die
    eigenlijk allemaal niet al teveel werk zullen
    opslokken. Haha, ja grappig is dat hé, zo'n
    bol waar geen einde aan lijkt te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke projecten. Dat komt vast wel eens af. Zo heb je steeds wat te kiezen, daar houden handwerkers nu eenmaal van;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dat gaat helemaal goed komen, met elk project ben je al ver :) Straks heb je een voldaan gevoel dat het toch gelukt is! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk inkijkje. Ik vind dat blauwe beestje zo leuk! Ik heb mijn das af en ga beginnen met polswarmers.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijke projecten heb je onder handen, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen