Pagina's

dinsdag 11 januari 2022

Het begin is er weer ............

Na een flinke migraine aanval gisteren
 ben ik vandaag weer een stuk fitter !!

En kan ik jullie vandaag melden
dat.......
De sokjes klaar zijn,


en het muisje er ook weer mag zijn.
Wat heb ik dit muisje al veel gehaakt,
lekker patroontje voor tussendoor.
en te vinden op Freubelweb !!


Nou dit is dus voor mij  "gewoon "
DANKBARE DINSDAG

De alfabet challenge van vorig jaar
geef ik een vervolg,
daarover vrijdag meer.
Niet heel spannend hoor :))

Lieve groet Albèrtje


11 opmerkingen:

  1. Ja, na migraine ben je weer dankbaar voor alles wat er beter gaat... De sokjes zijn echt zo leuk en muisje ook. Soms is het heerlijk om weer een paar kleine dingetjes te maken hè..
    Ik ben wel benieuwd naar vrijdag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het beter gaat. Wat een schattige muis. Ook de sokjes mooi van kleur. Benieuwd wat je vrijdag gaat doen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om je weer met dagelijkse dingen bezig te kunnen houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, leuk, leuk: de sokjes, het muisje en ik ben heel benieuwd naar jouw vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief muisje! Ook ik ben benieuwd wat je vrijdag laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer bent opgeknapt Albèrtje, prachtige sokjes en zo lief dat muisje.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben je weer opgeknapt en dan meteen weer van die mooie handwerkjes gemaakt, top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer fitter voelt. Leuk die sokjes en de muis is zo Nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent.
    Ze zijn leuk die sokjes en zo schattig is dat muisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou er zat iets in de lucht zeker. Ik kreeg maandagmiddag ook migraine, ben er helaas nog niet vanaf. Gelukkig kan ik wel blogjes lezen en genieten van die leuke sokken die jij hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh migraine is zó waardeloos! Gelukkig voel je je weer beter, ik hoop dat de volgende aanval lang wegblijft!
    De sokjes zien er mooi uit en het muisje is leuk.
    Óók leuk dat je de alfabetchallenge een vervolg gaat geven, ik ben benieuwd 😉

    BeantwoordenVerwijderen