Pagina's

dinsdag 2 februari 2021

Dankbare dinsdag.........


Alle wol weer eens nagekeken
op ongenode gasten.
Alles safe......... mooi   :))))
Ik heb er een paar strengen uit gehouden
voor een klein nieuw project.


Verder  haakte ik een hartje,
ook een achterstallig werkje
wat was blijven liggen.
Nu nog een achterkantje er tegen.


En een boswandeling,
bevroren ondergrond......
Dan wil je toch even 
(net als vroeger )
even je voeten erop zetten :))))


Nee.......
 toch maar niet toen ik dit zag,


dat kan je toch echt niet maken.


Maar dit had iemand anders al gedaan,
Ha ha, er zijn meer mensen met zulke
neigingen !!


Mooi rondje was het zeker.

Lieve groet Albèrtje






9 opmerkingen:

  1. Ja, het was zondag heerlijk bevroren hè.. Zo jammer dat het nu weer over is.
    Goed idee om je wol te controleren, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat zou je toch gaan maken van deze strengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig niks gevonden bij de controle.
    Bevroren alles zondag was het heel mooi.
    Vandaag is het grijs en het wil gaan sneeuwen misschien. Nee ik stamp niet meer op de bevroren plassen, ))
    Succes met het nieuw werkje, lief hartje ook.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk is dat, ik zag de kinderen hier ook al bezig bij ons in de wadi.
    Wat ik altijd leuk vind is, de eerste stappen zetten op een maagdelijk wit sneeuwtapijt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk, leuk he ijs stuk maken. Ik ben er netjes omheen gelopen. Vond het een mooie gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik zondag aan de wandel was, zag ik kinderen die probeerden het ijs in de sloten te breken door er takken op te gooien. Ik weet nog dat wij dat vroeger ook altijd deden; het was immers leuk spannend. Nu kijk ik er anders na en vind ik eigenlijk wat zonde want 'heel'ijs ziet er zo mooi uit. Maar natuurlijk moeten de kinderen lekker hun gang gaan! En dat deed jij lekker ook, groot gelijk!
    Ik ben reuze benieuwd wat je met die mooie strengen gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk de neiging Albèrtje, bij een beginnende ijslaag krijg je baldadige zin, hihi
    Ook ik ben benieuwd wat je van die mooie strengen gaat maken......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mottenballen, maar die ruiken niet lekker. Mooie wolletjes heb je uitgezocht voor een nieuw project.

    BeantwoordenVerwijderen