Pagina's

vrijdag 19 februari 2021

Crea 5221..... D


Daar hoef ik niet over na te denken,
de D is van DANKBARE DINSDAG.
Mijn favoriete blogje op de dinsdag.
Zomaar een dag om eens even stil te staan,
waar je dankbaar voor mag wezen.

In november kregen wij er een kleinkind bij,
Maar het hartje van Noah 
ontbrak nog in de rij
Dit hangt in het atelier,
wij zijn rijk met zoveel kleinkinderen,
een dankbaar geluk.
En Noah hangt er nu ook bij.


Het past al niet meer op 1 foto,
 dan maar zo.
Een indrukwekkende rij.
Meer crea op.......

 Sandra      Akkelien
Carmela       Anita
Toos      Annet
Petra      Lydia  
Conny       Annemarie 
Anie      Angela


Lieve groet Albèrtje





20 opmerkingen:

  1. Je dankbare dinsdag is iets waar ik nog steeds van geniet. Ik weet nog dat we daar mee begonnen na een inspirerend voorbeeld van Marloes. Zelf ben ik er al een poosje mee gestopt, maar het lukt jou toch iedere keer weer om een mooi onderwerp te vinden.
    Bijna twee handen vol kleinkinderen is inderdaad iets om heel dankbaar voor te zijn; mooi zoals je dat hebt vorm gegeven in iedere keer weer een hartje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ik zeker iets om heel dankbaar voor te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. De dankbare dinsdag is echt iets voor jou!
    Wat een rij kleinkinderen heb je, mooi om te zien al die leuke namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker iets waar we dankbaar voor zijn.
    Een mooi rij hartjes.
    Lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zoveel kleinkinderen, ik kan me voorstellen dat jullie daar heel blij mee zijn.
    Leuk zo die hartjes, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je voor ieder kleinkind een hartje hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rijkdom, zoveel kleinkinderen en ze hebben niet alleen een hartje bij je aan de muur, maar ook een grote plek in je hart en dat is inderdaad iets om dankbaar voor te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankbare Dinsdag lees ik graag. D dankbaar, ja er zijn veel dankbaarheden. Rijkdom met je kleinkinderen. Mooie rij, bij ons nu 13 en 2 achterkleinkinderen. dankbaar dat te mogen meemaken hé
    Fijn weekeinde Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is zeker iets om heel dankbaar voor te zijn. zo lief voor alle kleinkinderen zo'n prachtig hart te maken, ze hebben allemaal ook prachtige namen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grand children are always a blessing. Beautiful hearts.

    www.shamiatcraft.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankbare dinsdag, die term kwam ik al vaker voorbij. Wanneer is dat ontstaan, wie heeft dat bedacht?
    En prachtig die mooie hartjes met de namen van jouw kleinkinderen. Rijkdom!
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee keer de D... En 9 kleinkinderen telde ik..
    Wat leuk al die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi dat er nu ook een hartje is voor Noah. Mooie kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat er nu ook een hartje is voor Noah. Mooie kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat er nu ook een hartje is voor Noah. Mooie kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi de namen slinger Albértje en heel waardevol. En wat dankbare dinsdag betreft hoop dat je er nog lang mee doorgaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een rijkdom. Mooi weergegeven in zo'n hartjes sliert hier op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 9 kleinkinderen! Dat is inderdaad iets om dankbaar voor te zijn! Het is een mooie hartjes hanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie rij kleinkinderen.
    De "D" van dankbaar. Soms vergeten we de simpele dankbaarheid wel eens. Er zijn eigenlijk maar weinig dingen in je leven echt belangrijk vind ik...gezondheid en je liefsten. Daar mag je iedere dag dankbaar voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen