Pagina's

dinsdag 9 februari 2021

Dankbare dinsdag .......fotofabriek

 

Ik heb de afgelopen week kennis gemaakt
met de fotofabriek.


Online een fotoboek maken, 
want........
wie heeft dat niet,
 meer dan 1000 foto's op je mobiel 
en pc
te leuk om te verwijderen
jammer om er niks mee te doen. 
Via mijn blog kwam ik met deze site
in aanraking.


Zal ik wel.......
of zal ik niet....
eens iets nieuws gaan doen.
Proberen kan altijd  natuurlijk,
en iets nieuws kan ook heel verfrissend zijn.
Dus aan de slag.
(tussen de regels door nu bladzijden 
uit mijn nieuwe fotoboek.)


Iets nieuws kan ook lastig zijn,
maar dat viel reuze  mee,
nee, ik moet het anders zeggen,
Het liep als een trein !!

Binnen no time had ik een boek
al aardig gevuld met foto s.


Een goed maar niet te ingewikkeld
 besturings  programma  !!!
En dat werkt heel prettig.


Veel leuke decoraties,
 dat is net wat voor mij.
(Ik noem het altijd  bladversiering)


Leuke vormen waar je leuk mee kan spelen.


En in een paar dagen had ik hem klaar.
Dan komt het spannendste nog.
Af laten drukken.
Hoe ziet het eruit??
Nou helemaal te gek !!
Super mooi.


Wat ben ik blij met mijn album 2020


 Ik mis hier en daar nog een jaar
in mijn foto collectie.
ha ha, ik kan dus nog even vooruit.
En ik denk, dat er nog veel meer
 valt te ontdekken  voor mij bij fotofabriek.
 Nu de foto's goed opslaan
op de externe schijf.
van de mobiel en pc,
krijg je lekker ruimte van.
Hierbij  de link voor het maken
van een fotoalbum.
En andere leuke cadeautjes
hebben ze ook jaaaa .......
zelfs mondkapjes :)))

Ik ben weer heel blij  !!!
Dank je wel fotofabriek 
voor de goede service.

Wens jullie een fijne
 dankbare dinsdag !!!

Lieve groet Albèrtje 




10 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan weer. Een nieuwe uitdaging om alles bij te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schijnt erg leuk te zijn om te doen. Mijn schoondochter doet het van elke vakantie en elk levensjaar van Guus. En ik moet zeggen dat het geweldig is om zo'n boek in je handen te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je creatief geweest met het maken van je fotoboek!
    Ik heb een tijd geleden via hen een fotoboek gemaakt van de knutselwerkjes van mijn dochters. Sommige werkjes heb ik ook de papieren versie van bewaard, maar heb ook veel weggedaan, omdat ik niet alles kan bewaren.
    En kerstkaarten heb ik ook bij ze laten drukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boek is het geworden. Ik heb het nog nooit gemaakt, maar ga eens op de site kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap dat je dat deed. Hier maken mijn man en ik meestal de album samen. Hij doet het computerwerk en ik ben meestal van de tekst, de kleuren en de indeling.
    Heerlijk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig hoe je dit gemaakt hebt Albèrtje, wat een fantastisch mooi fotoboek waar wij hier een aantal pagina's van kunnen bewonderen. Lijkt me heerlijk omdat door je handen te laten gaan, TOP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig fotoboek, zo leuk om een jaar terug weer te bekijken.Ja ik loop ook achter en maak meestal scrapbooks daar is een beetje meer werk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede tip voor ons, dankjewel! Je maakte een heel leuk fotoboek, ook ik ben fan van de bladversieringen en je hebt een mooie herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen