Pagina's

dinsdag 16 februari 2021

Dankbare dinsdag.......


De schapenwol strengen zijn verwerkt.
Ik heb er een mooie hoes van gehaakt
en daarmee het haardbankje van moes bekleed.
Ik ben er blij mee,
maar manlief 
kwam op dit goede idee :))


Zo ziet het er weer knap uit
en kan nog jaren mee !!

Op de blog van Akkelien
kwam ik deze vergeet mij nietjes tegen.
Ik begon met 1
om even te proberen.


Al heel gauw had ik er 3


En na een middagje bezig zijn 
had ik er ineens een heleboel.
En ook in andere kleuren.
De roze doen me denken aan de lente.


Nou ja, gewoon even leuk voor tussendoor.
En wat ik er mee ga doen ,
daar kom ik later wel op terug.

Nog even de laatste sneeuwfoto's



Gaan we ons nu opmaken
 voor de lente :))


Fijne dankbare dinsdag,
Lieve groet Albèrtje



13 opmerkingen:

  1. Mooi hoor je haardbankje. Leuk de vergeet-mij-niet bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor dat bankje, en de bloemetjes. Sneeuw is even leuk maar geef mij de lente maar hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie hoes voor het bankje van je moeder. Heerlijk hé om zoiets dichtbij te hebben....
    De foto van de alpaca in de sneeuw vind ik zo schattig; ze (denk ik) staat daar echt voor je te poseren en kijkt zo mooi in de camera.
    Ja het is nu nog even vies pruttig buiten, maar het raakt al aardig weg en als de voorspellingen kloppen, zitten we komend weekend in de tuin, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, dat bankje!
    En wat leuk dat je met de bloemetjes bezig bent :-). Lekker snel patroontje, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, wat groeien die bloemetjes snel bij jou! Ik kan wel zien dat de lente eraan komt:)
    Wat fijn dat het voetenbankje weer zo mooi is opgeknapt, lijkt me nog lekker warm ook op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het haardbankje ziet er gaaf uit.Goed idee!
    Leuk die vergeet mij nietjes in verschillende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je haardbankje is leuk geworden. Ik ben ook nog van plan om zoiets te maken, ben er nog niet uit hoe precies.
    Schattig en om vrolijk van te worden, de bloemetjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bankje geworden, je bloemetjes zijn schattig, ik ben benieuwd wat voor idee je hebt,
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed idee om het bankje zo te bekleden, mooi !
    Ja de sneeuw is bijna verdwenen, het was kort, maar wel leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was prachtig even de sneeuw en ijspret, en wij genoten van de mooie plaatjes.
    Maar nu gelukkig is de meeste sneeuw weg, en kijken we uit naar het voorjaar.
    Nuttig en mooi je bankje bekleed.
    De bloemetjes liggen al in een hartje.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi dat haardbankje, fijn dat er meegedacht wordt.
    Leuke sneeuwfoto's en je wordt vrolijk van de bloemetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat bankje is PRACHTIG geworden op deze manier Albèrtje, geslaagd!!! Je had de smaakt te pakken hé met de vergeet mij nietjes, ze zijn enig, en de hartvorm is prachtig. De lente komt er aan hoor, nu de sneeuw gesmolten is zie ik overal in de tuin de bolletjes boven de grind komen, heerlijk.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie hoes maakte je. En de gehaakte bloempjes mogen er ook zijn.

    Liefs, ymme.

    BeantwoordenVerwijderen