Pagina's

vrijdag 29 januari 2021

Atelier opruimen........


Een beetje opruimen 
kan meestal geen kwaad.
Soms moet je er echt even doorheen
en ben je bezig is het zeker leuk !!!

Je komt nog es wat tegen.
Zoals deze !!!!!


Nu vraag ik me alleen af ???
waarom ik nummer 2 niet gemaakt heb,
beetje vaag dit,
ik heb toch gewoon 2 handen:))

 Op zoek  dus naar 
hetzelfde garen.
( gesponnen schaapje)

Ik kwam nog meer tegen
dat schreeuwt om afgemaakt te worden.


toch wel een aantal bakjes........


En een muis zonder kleren :((


Ik moet maar eens heel dapper zijn
en deze bakjes op een goede manier 
leeg zien te krijgen !!

Dat gaat me wel lukken toch ??

Lieve groet Albèrtje

 

16 opmerkingen:

  1. Leuke ontdekking hoor, en herkenbaar. Heb ook her en der van dit soort projecten slingeren. Maar een creatief mens heeft immers geen rommel maar laat overal ideeën slingeren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, soms moeten we echt even opruimen en dan komen we nog wel eens wat tegen dat we (bijna) vergeten waren.
    Je muisje past perfect bij de alfabetchallenge; het is Bloot ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk gaat je dat lukken! Misschien heb je al wel eens de 2e gemaakt, maar ben je die nog niet tegen gekomen? Ik ben vandaag ook aan het opruimen geweest op onze hobbykamer, dit keer alleen heel veel WIP's van mijn dochter tegen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om wat vergeten projectjes te vinden. Bij mij verdwijnen ze meestal weer snel in de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh dat muisje. Zo schattig. Begin daar maar snel eerst mee. ;-) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief muisje! Die is vast toe aan warme kleertjes met die kou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig. Ik moet ook het tweede kinderkabouterbedje nog. De eerste stond al twee keer op een herfsttafel. Maar die tweede... Is al net zoveel als die van jou! 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vergeten schatten..., maar gelukkig weer gevonden en opgepakt! Ja, heel herkenbaar hoor.. en gewoon lekker aan de slag gaan.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat je ideetjes maar lekker slingeren hoor Albèrtje, nu kom je weer tegen en kan je verder gaan. Hahaha die handschoen, ben heel benieuwd of je de tweede toch nog ergens tegenkomt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk die handschoenen jammer dat het maar 1 is. Wie weet komt de 2e nog tevoorschijn.
    Zulke onaf dingen liggen hier ook nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi kennende gaat je dat zeker lukken, zou eerst de muis aankleden wordt koud nl.en dan heeft hij in ieder geval kleertjes aan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voordeel van opruimen, je weet wat je nog hebt, en vind ook nog verrassingen. Succes met het afmaken ,. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gaat je zeker lukken, allemaal leuke dingen om aan te werken :) Hier gaat het ook zo, eerst eens wat dingen afmaken, daarna mogen er weer nieuwe projecten gestart worden. Streng zijn wij voor ons zelf hé ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen