Pagina's

vrijdag 8 januari 2021

Crea 2021...... A


Crea 2021  Bedacht door 
Elizabeth  en Marjan  !!
Dit jaar gaan we eens in de 14 dagen,
het alfabet afwerken.
Ik ga dat doen met een enkele foto,
( was de bedoeling) vandaag zijn het er 3  :))

De A is tja van Albèrtje,
maar ik kies voor de A van mijn Apie


Jaren geleden breide ik hem 
naar het patroon van
"Zij maakt het "

Door de jaren heen 
een aantal keren  weer opgevuld,
Ja Apie was aardig afgeslankt.

Dit Apie ging altijd mee naar de creamarkten
en ik hoop dat dat nog wel weer eens terugkomt.
Op de bovenste foto heeft Apie 
de A- Spect muts op.
Maar we hebben ook een boerenpet
Met de rode zakdoek
voor de boerenmarkten.
Er is ook een ijsmuts,
maar die is even onvindbaar :(
( komt wel weer tevoorschijn )


Even met Jara spelen........
Jara lacht mij vierkant uit.
Spelen met een AAP ???
Doe mij maar een bal !!


Er is meer crea nieuws bij....


         Elizabeth - Marjan
          Akkelien
          Toos
           Sandra -  Céline
          Anita  - Josephine
         Petronille
          Carmela (uit Italië)
         Corrie -  Loes
         Florenel  -  Annet
           Lydia


           Lieve groet Albèrtje




15 opmerkingen:

  1. Apie van Albèrtje... natuurlijk! En Apie was toch een patroon van Anita?
    Nou, Jara mag wel eens een beetje aardiger doen hoor tegen Apie. Zo is er geen bal aan!
    Geeft niet dat de ijsmuts even kwijt is, want er ligt toch geen ijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en ja: de A is voor ons een belangrijke letter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om Apie te zien. Ik vind de patroontjes van Zij maakt het erg leuk, maar heb me er nog nooit aan gewaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweetest love !! Apie has a beautiful expression !!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Albertje en apie, het rijtje namen heeft er ook een paar met de a.
    Akkelien, Anita en Annet, leuk hoor.
    Prachtige uitdrukking heeft Jara zoals apie erbij ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk blogje en wat een leuke foto's. Die van Jara die niet geïnteresseerd is in Apie vind ik geweldig!
    Grappig ook dat je eigenlijk één foto wilde plaatsen maar dat het er meer zijn geworden, soms is het gewoon té moeilijk om te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Apie blijft een schat. Leuk om te maken en leuk om te hebben. Ik hoop ook dat we toch over niet al te lange tijd weer wat meer kunnen en dat de markten van de zomer gewoon weer gehouden kunnen worden.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog, Apie brengt een glimlach op mijn gezicht. De boerenversie vind ik geweldig. :-)) Maar ik snap Jara ook hoor. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Apie zo leuk Albèrtje, en al helemaal met verschillende hoofddeksels. Ja ik zie het, Jara kijkt je aan alsof hij denk, heeeee mijn baasje doet een beetje vreemd, hihihi.
    Heel leuk deze uitwerking......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha leuk Albertje Apie blijft leuk zeker door de toepasselijke petten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha leuk Albertje Apie blijft leuk zeker door de toepasselijke petten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha leuk Albertje Apie blijft leuk zeker door de toepasselijke petten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De A van Aap, Apie, altijd goed :)leuk dat hij altijd met je meegaat naar markten. Wie weet gaat dat dit jaar nog weer mogen. We blijven hopen. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahahaaa, op de één of andere manier vind ik dat opvulverhaal erg leuk. Menig mens zou wensen dat hij opgevuld moest worden ipv ingenomen... Alhoewel... er is ook botox... Sorry voor de vreemde hersenkronkels, hihihi!
    Dag Apie! Dat je nog maar heel lang opgevuld mag worden én zo vrolijk blijft kijken❤️

    BeantwoordenVerwijderen