Pagina's

dinsdag 26 januari 2021

Dankbare dinsdag..........


De deken vordert,
de bolletjes worden kleiner.
Alhoewel..........
ik de mand alweer heb bijgevuld,
toch is de deken iets kleiner  geworden .
( stuk afgeknipt :(
Tja een raar gevalletje van tellen.
Kan je maar zo gebeuren.
Maar het houd je voorlopig weer heel scherp :))))

En kijk .......
het wordt wel weer wat.


En verder ben ik een dagje huiswerk oma,
dat is weer eens iets anders.
Een prettige uitdaging.


Fijne dankbare dinsdag

Lieve groet Albèrtje




 

12 opmerkingen:

  1. De deken wordt mooi, en succes met het huiswerk oma zijn, iets heel anders ja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken wordt leuk met al die verschillende randjes. Ook eens leuk, huiswerk met de meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Berichtje voor je gemaakt, gat het niet weg.
    Gezellig om les oma te zijn.
    Mooi haakdeken, ik haakte ook eens zo iets. Altijd tellen weet ik
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie deken!
    En dat is toch een erebaan: huiswerk-oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat je een stuk moest afknippen!
    Leuk huiswerk-oma zijn. Hopelijk komen ze niet met hele moeilijke vragen... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oepsie.... afknippen?
    Ik vind zo'n restjesdeken leuk, maar kom altijd tekort ... en dat met restjes...
    Leuk hoor, om even voor juf te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb bewondering voor jou, huiswerk Oma!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurrijke deken is het aan het worden Albèrtje, mooie motieven ook allemaal. En wat leuk een dagje huiswerk Oma zijn dat houd een mens scherp ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt je deken mooi, maar afknippen???
    huiswerk om, een nieuwe titel dus.
    Ik deze week ook al maar vond het best ingewikkeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om zo les te hebben van oma. Mooie deken wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je deken word mooi hoor.
    Ja die online school he, je hebt het er als oma
    nog druk mee haha..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo huiswerkoma. Zo kan je tenminste de kleinkinderen zien. En je deken is mooi. Dat afgeknipt is hopelijk niet letterlijk te nemen?
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen