Pagina's

dinsdag 5 januari 2021

Dankbare dinsdag........


Een nieuw jaar,
een nieuw begin !!

Vol goede moed gaan we verder.

Alle kerstspulletjes
zijn weer opgeborgen.
Koning winter deed zijn intrede.....
hier in de huiskamer.


Toch ook weer heel gezellig met lichtjes
in de koek en zopie tent.


Voor nu Brei ik lekker aan sokken,
kleine sokjes voor Noah.


en een paar sokken voor manlief.


Bedankt voor de leuke reacties 
op het vorige blogje.

Mar Broeders en Jane
voor de bruikbare tips !!!
En.............
Het is gelukt !!!!
Een proeflapje gehaakt,
een leuke steek
om eens wat me te gaan doen.
Hier wordt je gelijk blij en vrolijk van .


Dit jaar wil ik op handwerkgebied
 meer gaan doen met vilt en poppen.
Maar ja dat is een goed voornemen
of het wat wordt dat gaan we wel zien.

En jullie ook nog goede voornemens ??

Fijne dankbare dinsdag !!!!

Lieve groet Albèrtje



8 opmerkingen:

  1. De foto van de sokken vind ik geweldig!
    Wat ziet je binnenwinter er toch heerlijk uit, het is een groot contrast met de grauwe grijze en natte luchten van vandaag. Of we buiten nog even een echte winter mogen krijgen dit seizoen????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezellig werkje, sokken breien. Ik heb het al zo lang niet meer gedaan. Schattig tafereeltje! Ik heb de kerstspullen gisteren weer opgeborgen. Goede voornemens heb ik zeker: Allerlei zaken (oa op hobby-gebied) uitmesten en zo ruimte in mijn hoofd en ons huis maken. Eens kijken wat ervan terecht komt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die wintersferen in huis!
    Dat proeflapje is prachtig, mijn moeder heeft er jaren geleden een sjaal gemaakt van dat patroon. Ze wist niet meer hoe, maar wel met haaknaald en vingers gedaan.
    Leuk om dit weer te zien!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen speciefieke goede voornemens bij mij :-)
    Ik ben benieuwd wat jij met de jouwe doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig winter tafereel heb je in huis Albèrtje, ik klikte de foto's groot, zo mooi , om te zien allemaal. Ook de sokken zien er geweldig uit, super resultaat. En ik zie je hebt die speciale steek al helemaal in je macht ,leuk........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige wintersfeer binnen! En nu nog buiten.. Oh, wat heb ik zin in een pak sneeuw...
    En dan je mooie sokken; ik vind ze prachtig en de kleuren geweldig.
    De vorige keer heb ik heel goed gekeken naar dat lapje waar je vroeg om de steek/techniek. Ik wist het echt niet en ben nu wel heel benieuwd. Ik hoop dat je het een keertje deelt met ons!
    Goede voornemens doe ik het hele jaar door en niet specifiek met nieuwjaar. Maar ik maak wel bepaalde plannen en dit jaar heb ik ze zelfs in een soort planning gezet, al hoef ik van mezelf mij daar niet aan te houden.
    Maar het geeft een stukje rust in mijn hoofd als ik de dingen wegzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben nu de kerst spullen aan het opruimen.
    Leuk idee die winter sfeer zo.
    Geen goede voornemers hier hoor, lekker doorgaan waar we mee bezig zijn. Vooral veel wandelen in deze vreemde tijd toch, lekker energie op doen weer...............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gelukt je proeflesje! Op fb kon je jezelf inschrijven voor een gratis les in sjaal vilten. Ik mag morgenvroeg hiervan genieten. Heb al wel paar keer
    Zelf een vacht gevild. Wil me ook graag verdiepen in andere vilt projecten. Hobbyen blijft leuk op elk gebied. Heb ook al veel sokken gebreid. Die van jou zijn ook schitterend! Gr Jane

    BeantwoordenVerwijderen