Pagina's

vrijdag 16 februari 2024

Nieuwe stenen.......

Het blijft een hele mooie bezigheid.

De hondjes tekeningen
 van Josephine,
 daar ga ik volgende week mee stoeien.
Nog even geduld Josephine,
ik heb toch eerst 
mini penceeltjes nodig,
dus die zijn besteld.

Deze week klaprozen.....


En deze is afgemaakt,
Het duurt wel even voordat
ik zo'n eindresultaat kan laten zien.
En de foto maak ik voor het aflakken.
Dat werkt beter met een camera.


Dat dit een grote steen is
kun je hier goed zien.


Volgende week is het logeer week,
er staan er al een paar te trappelen
om ook hiermee aan de slag te gaan.

Lieve groet Albèrtje

13 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi geworden. Ik zal me er binnenkort ook weer eens mee bezighouden. Ik vind het altijd leuk om tijdens onze wandelingen stenen achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super hoor, heel mooi geworden. Leuk werk ook voor de kleinkids volgende week. Succes
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De klaproosstenen zijn erg goed gelukt!
    En oh dat landschapje met schaapjes, wat mooi! Ik kan me voorstellen dat het regelmatig moet drogen voor je daarmee klaar bent. En dan komt daarna het lakken nog, dat moet natuurlijk ook goed drogen.
    Wat is het dan toch fijn dat er geen deadline is!
    Gezellig dat jullie volgende week samen aan de slag gaan, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, met de klaprozen! En de schaapjes dan, och, die is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joh, wat zijn ze leuk die klaproosjes...
    Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ben bang dat het heel verslavend is.
    Zeker ook leuk om met de kleinkinderen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, en dankjewel voor de tip van het aflakken vóór de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allemaal erg leuk, maar de klaprozen het allerleukste! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zijn de klaprozen. Veel plezier volgende week met de kleinkinderen. Zal wel mooie resultaten opleveren, het beschilderen van de stenen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stenen. Leuk die schaapjes. Veel plezier volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie resultaten weer Albèrtje, het landschapje met de schaapjes is zeker een joekel van een steen maar erg keuk geworden,. De klaproosjes vind ik helemaal super mooi geworden. Geniet volop als je met de kids aan het schilderen bent, leuk omdat zo samen te doen, Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi de stenen met klaproosjes.
    En een fijne knutsel week met de kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt vast een leuke logeerpartij.
    Wat zullen ze genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zijn ze. Die schaapjes maar ook de klaprozen. Hier ook logeerweek maar of ze ook willen knutselen dat betwijfel ik. Fijne week. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen