Pagina's

vrijdag 2 februari 2024

Haken/breien........

Ik ben nog druk met
alles recht zetten en ordenen
in het atelier.
En ik moet zeggen
dat kost tijd.
Maar het wordt mooi
en goed naar m'n zin.
Volgende week zal ik er wat 
van laten zien.

En dit.........


Is een muisje in onderdelen:))
En omdat het zo klein is
zet ik ze op een hulp naald.


Zo hou ik dat een beetje bij elkaar.
Best handig zo.

Het in elkaar zetten
moet nog ff gebeuren 
dat is meestal nog een dingetje.

Maar daar maak ik
wel wat tijd voor.

Dit kabouter stelletje,
is wel af. 
Het meisje maakte ik 
al eens eerder.
Het was nog even puzzelen 
hoe ik dat rokje gedaan had.
Soms is het goed om 
aantekeningen te maken.


Dat heb ik nu dus gedaan :))

Lieve groet Albèrtje



 

10 opmerkingen:

  1. Leuk, die kabouters! En ik ben heel benieuwd naar 't muisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handige manier om de onderdelen van het muisje te bewaren. Leuke kaboutertjes.
    Succes met de werkkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aantekeningen zijn altijd handig voor de volgende keer. Nu maar hopen dat je al een mooi plekje hebt gevonden om ze te bewaren 😉. Lekker dat de inrichting/ordening bijna klaar is; wat gaat daar altijd een hoop tijd in zitten.
    Je kaboutertjes zien er lief uit en het muisje? Dat vind ik er nog wat luguber uitzien zoals het is vastgespietst🤭 maar het is wel de beste manier om alles bij elkaar te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt leuk, en muisje wordt ook vast mooi.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes, het kabouterstel. Aantekeningen zijn altijd handig. Vooral wanneer je afwijkt van het patroon. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kaboutertjes stelen de show en ze krijgen misschien wel een heel mooi plaatsje in het nieuwe atelier...
    Wat is het leuk hè, om alles in te richten. Inderdaad veel werk, maar steeds een beetje houdt het behapbaar.
    Handig al die onderdeeltjes zo bij elkaar; dat ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal je in je sas zijn met het inrichten van het nieuwe atelier Albèrtje . Het kabouter stelletjes is echt zo schattig. Enik ben ook benieuwd naar de muis, t.z.t Wat slim van je om zulk klein spul op een hulpspeld te rijgen.
    Succes met alle vorderingen. En ik zal kijken of ik gekke hondjes kan tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je atelier zal best mooi zijn geworden. Leuk wat je dan weer ziet wat je niet eens wist dat het er was. Handig die grote naald voor de kleine onderdelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaboutertjes en je muisje zal ook zo mooi worden 😊

    BeantwoordenVerwijderen