Pagina's

dinsdag 30 januari 2024

Dankbare dinsdag........Fosse

Jippie ik mag weer vertellen !!!

We gaan even niet meer naar de hei. 
Tjebby heeft een echt vrouwendingetje
en daar lopen teveel reutjes.
En zoals het vrouwtje zegt,
van geintjes komen kleintjes.
Dus even niet.

Maar we gaan wel af en toe
naar het strand.


Daar is het heel stil
dus dat kan wel :))
En hoe heerlijk is dat 
om de poten los te gooien.


Er ging een camera mee,
maar dacht ze nou echt.......
 dat ik mooi ging zitten 
daar op het strand
 voor een foto ?
Mijn neus ging vooral over de grond,
om spannende luchtjes te ontdekken.


De mooie foto's 
dat is ook meer Tjebby z'n ding.



Maar oh, ik ging ineens wel
heel ver het water in.
(achter een meeuw aan )
Het vrouwtje riep nog
niet over de touwen :))


Ik moest aardig zwemmen !!
 via het riet kwam ik er weer uit.


Er werden nog wat selfies
gemaakt......
Duh...van het vrouwtje dan hè.


al was het de bedoeling om
er alle drie op te komen.


Met een beetje geluk....


Ook nog gelukt !!!

En nu hoop ik dat we van de week
nog een keer gaan. 
Want het is daar
 fantastisch mooi.

Poot van Fosse !!!
(en een poot van Tjebby)


Lieve groet Albèrtje










10 opmerkingen:

  1. Ahhh...zo mooie foto's, vooral de laatste paar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, een selfie met beide honden! Daar kwamen vast wat lekkere brokjes aan te pas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een 'vrouwendingetje', wat heb je dat leuk opgeschreven!
    Ze worden al groot zeg, het gaat hard.
    Die laatste foto is mooi; een goede beloning voor al je pogingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk naar het strand. Leuke foto's van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap een selfie gemaakt met 3 er op.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto van jullie drietjes Fosse,
    ja, bij vrouwendingen kun je maar beter even de rust opzoeken;) maar volgens mij hebben jullie je in alle rust prima vermaakt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige serie foto's heb je gemaakt Albèrtje, en die selfies zijn heel goed gelukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, zijn ze alweer zo oud dat ze vrouwendingetjes krijgen...
    Mooie foto van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen