Pagina's

vrijdag 19 januari 2024

Veranderingen.........

Het laatste vogeltje
is uitgevlogen.
Het is goed......... 
maar toch nog wel wennen.

Een beetje reorganiseren in huis.

Het atelier gaat verhuizen
naar boven.
Een interne verhuizing:))))

En dat is best een klus,
maar ook wel weer leuk.
Maar oei,
wat kan je op handwerk gebied
veel verzamelen.


Kasten leegmaken
en andere kasten weer vullen.


Elke dag kom ik weer 
een stukje verder.


En het begint er al 
een beetje op te lijken.


En ook kom je dingen tegen
waarvan je denkt....
Oh ja, dat had ik ook nog :))
Dat is wel herkenbaar
denk ik.
Maar wie wat bewaard
die heeft wat.
Daar kom ik later nog op terug.

Lieve groet Albèrtje 




 

14 opmerkingen:

  1. Wel fijn dat je nu ruimte vrij hebt om daar je spullen op te bergen. Dat geeft op andere plekken ook weer ruimte en rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een klus, zo kom je wel weer te weten wat je al/nog hebt. Succes.
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk, maar eigenlijk ook wel leuk.
    "wat heb je allemaal en wat kan ik er mee doen enz"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hele klus maar ook leuk en tegelijk mijmeren over t lege nest lijkt me....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart hè, dan het dan opeens toch zover is. Ik wens je een mooi verhuizing toe. Binnelandse verhuizingen zijn de beste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klopt is even wenen ja, maar met zo'n interne verhuizing kom je nog eens wat tegen. Ook leuk😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dan heb je pas in de gaten wat je allemaal verzameld hebt ;) Bij zo’n interne verhuizing komt vaak meer kijken als je vantevoren kunt bedenken. Succes, nu maak je mij wel nieuwsgierig naar wat je gevonden hebt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een behoorlijke klus en maar hopen dat je tussendoor geen dingen weggooit waar je later weer spijt van kan krijgen. Dat is mij nogal eens gebeurt, oei. Alles staat nu mooi overzichtelijk in de hoge kast, met zo hier en daar de inhoud beschreven. Ben nu heel benieuwd wat je tegenkwam waar je weer iets mee gaat doen??? We horen of zien het ongetwijfeld binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weet het spannend te maken hoor... ik wil natuurlijk dolgraag weten wat je tegen kwam en waar je nu plannetjes voor hebt!
    Het is een hele onderneming om alles te verhuizen, daar weet ik inmiddels alles van.
    Maar je gaat er vast en zeker op vooruit, want anders deed je het niet. Is deze kamer groter? Het is zò fijn om alles overzichtelijk opgeborgen te hebben. En je weet ook weer wat je hebt! Succes verder...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De winter is wel het perfecte jaargetijde om zo'n verhuisklus te doen. Veel werk, maar straks als alles op orde is heb je weer een fijne werkkamer. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt mij ook echt wennen. Wij hebben de jongste nog thuis. Ook wel weer fijn, een nieuwe plek voor het atelier. Ik ben benieuwd, succes!
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als er zo'n mooie plek voor je vrij komt, heb je misschien geen last van het 'lege nest syndroom'. Je hoofd en handen zijn heerlijk zoet met sorteren, nadenken, indelen, schoonmaken enz.
    Je krijgt vast een heerlijke werkplek én je weet weer wat je in huis hebt.
    Veel plezier op je nieuwe plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk alles verhuizen en opruimen.
    Je weet dan ook wat je bewaard. Zodra het zonnetje meer gaat schijnen, wil ik ook ales opruimem boven in mijn hokjes, in ons oude huis is het daar nu koud.
    Veel stoken daar nu is niet zo aanvaatbaar met de hoge prijzen.
    Succes verder. Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen