Pagina's

dinsdag 16 januari 2024

Dankbare dinsdag............


Ha sneeuw dat vinden wij
Fosse en Tjebby wel leuk !!

(Tjebby)
Het vrouwtje had bedacht
dat wij op  de foto moesten
 in de sneeuw.
Nou ja ...........zoveel sneeuw
 was het nu ook weer niet.
In het donker
 en dan wordt er verwacht dat ik 
m'n best doe om er goed op te komen.
Maar als hond wil ik veel liever 
rennen en snuffelen in die sneeuw.


Is dit goed ???


Thuis moest het nog eens over ( zucht)


Maar ik kijk liever naar de vogeltjes.


( Fosse)
Nee ik dan.
Mooi zitten,
als je helemaal dol bent
van die sneeuw.

Ik kijk  wel een beetje sneu,
misschien dat het dan niet hoeft.


Ik spring ook veel liever wat rond
want dat is toch wel leuk
zo'n wit laagje.


Maar ook ik kom er niet onder uit.


Nou is dit wat ???
Ik zal nog 1 x lief kijken.


Ben je zo tevreden ???
Ik hoop het maar.

Poot van Fosse en Tjebby

Mmmm............
dames, het is wat geworden.
Maar.....dit gaan we nog eens over doen.
Want het kan veel beter.

Ik hoor ze nu al zuchten. :)))

Lieve groet Albèrtje



8 opmerkingen:

  1. Ik keur de reportage goed hoor, het is nogal wat als je liever iets anders zou willen doen, top hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wil ze nou, dat vrouwtje van jullie? Mooi zitten in de sneeuw. Ravotten is beter. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook bijna geen sneeuw hoor....
    Je kan nooit genoeg foto's van het tweetal maken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind dat ze best hun best hebben gedaan, je kan aan hun houding en blik in hun ogen zien dat ze toch doen wat jij wil dat ze doen, haha maar niet van harte en dat snap ik helemaal, hihi, SNEEUW Jippie, hoeraaaaa Die van on s was er ook helemaal gek op, en ging heerlijk rollebollen in de sneeuw. We een dikker laagje hoor. Leuk foto's van die schatten!!!

    BeantwoordenVerwijderen