Pagina's

vrijdag 5 januari 2024

Let it snow...........

Regen, regen, regen.....
Het houdt maar niet op.
Een beetje winterweer 
zou fijn zijn.
En dan bedoel ik vriezend weer.
Maar het gaat kouder worden 
begreep ik.
 
Ik ben een beetje in de ban 
van de winter.
En dan bedoel ik de stenen hobby.


Let it snow.......




En lekker veel oefenen
en uitproberen.
Nog niet perfect,
maar toch leuk.


Nu op zoek naar nog
 beter materiaal.

En verder heb ik
 nog stenen genoeg:))
Op zoek naar weer
 een andere tekening.


Fijn om eens heel 
iets anders te doen.

Lieve groet Albèrtje 


13 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk, Albèrtje! En pas op dat je ze niet perfect wil maken, want dan is de leukigheid er juist af!
    Ik ben dit ook al heel lang van plan, maar kom er maar niet toe. Mijn draadjes trekken nog meer, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi. Ik hoop er 1 te vinden. Heerlijk dat het wat gaat vriezen.
    Groet Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Best leuk, fijn om zo iets te verstoppen en laten vinden.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, je inspireert me....
    Ik ga stenen zoeken en dan....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat mooi, ik hoop er ook wel één te
    vinden. Mooi hobby weer.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerds, laat je deze ook weer zwerven?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze keien heb je precies op tijd af; het wordt koud en even winters.
    Misschien ligt er volgende week wel een mooi laagje ijs op een veilig plekje waar de hondjes dan heerlijk kunnen spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De regen wordt nu wel een beetje vervelend, zoveel dagen nattigheid. Wat zijn de ‘zwerfstenen’ leuk geworden. Ik vind ze tof ondanks dat jij ze niet perfect vindt. Ga lekker door met de berg stenen, misschien komen ze over de IJssel en vind ik er een. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh maar je kan heel goed zien Albèrtje dat je flink aan het oefenen bent want deze zijn echt al heel erg MOOI. Het lijkt wel of deze stenen wat gladder zijn waardoor je ze beter kunt beschilderen. En de stenen die je nog hebt liggen zien er ook zeer geschikt uit om te beschilderen, helemaal TOP🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een leuke steentjes met sneeuwpoppetjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen