Pagina's

dinsdag 6 februari 2024

Dankbare dinsdag...........

Tjebby vertelt.......

Ja tuurlijk   !!!   
dat heb ik weer,
want veel valt er niet
te vertellen.


Ben ik klaar
 met dat vrouwen dingetje,
zit Fosse er mee.
En dat betekent geen uitstapjes 
naar de hei.


Taai dagje zo met Fosse.


En Fosse is er ook moe van.
Af en toe doe ik dan ook 
maar een dutje extra.


Ha ha, mislukte foto van jou Fosse,
je hebt hier rode ogen.
Camera verkeerd ingesteld 
door het  vrouwtje :)))


Gelukkig kwam er nog 
een klein vriendje langs,
daar kon ik nog lekker mee spelen.


Ik hoop dat we gauw weer weg kunnen
want dit is maar een gedoe van niks.

Poot van Tjebby
( en Fosse)

Lieve groet Albèrtje

13 opmerkingen:

  1. Wat jammer nou...maar straks is het over en kun je weer spelen waar je maar wilt 🐕

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onze herdershond was altijd vreselijk mager, totdat ze gesteriliseerd werd. Daarna kwam ze gelukkig wat aan. Ik houd wel in de gaten dat ze niet teveel aankomt, want dat is ook weer niet de bedoeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ach ach, ik heb met jullie hondjes te doen. Wat een leven hebben jullie toch :)
    Kunnen jullie die vrouwendingetjes niet even gelijk zetten?
    Wat fijn dat er een lief jongetje met je kwam spelen, Tjebby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, ik krijg bijna medelijden met je, maar gelukkig dat het vriendje kwam, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dat gaat ook door bij de hondjes.En ook wat afleiding met een lief jongetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet altijd feest, maar gelukkig wel vaak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat er leuke afleiding kwam om mee te spelen. Hopelijk is dat gedoe snel over.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto’s. En die vrouwendingen, ook voor hond is dit niet leuk. Lastig voor de baas. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha dat vrouwendingetje, tsja dat hoort er ook bij Tjebby maar gelukkig kwam er toch een
    klein vriendje om lekker mee te spelen.
    Prachtige foto's heb je gemaakt Albèrtje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve vriendje komt de hondjes wel opvrolijken🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja vrouwendingetje daar ontkom je niet aan, gelukkig duurt het niet al te lang en dan mogen jullie vast weer naar de hei. Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aan loopsheid kun je heel veel doen vraag maar aan een dierenarts , vrouwendingetje noem het gewoon bij de naam !

    Gr Paul.

    BeantwoordenVerwijderen