Pagina's

dinsdag 20 februari 2024

Dankbare dinsdag..........

Afgelopen zaterdag nam ik ze mee
voor een rondje door het bos,
om de beurt en aan de lange lijn.
Ze waren er aan toe
 om weer eens naar het bos te gaan. 
lekker lopen maar natuurlijk 
wilden ze wat anders.

Gister maar weer  eens  naar de hei,
want het kan nu wel weer.


De logeermeisjes
 Elora en Manouk waren mee.
En dan moeten er even
 foto's gemaakt worden,
dat doen de meisjes dan voor mij.

Fosse en Tjebby renden zo hard
dat het best moeilijk was om foto's te maken.




Ze waren weer heel happy
met alle plassen.


De selfies met de timer 
vind ik zo leuk om te doen.
Lekker spelen met je mobiel.


Zo fijn dat dit weer kan.
En het loopt ook zo lekker
ontspannend voor jezelf.
Hier kun je echt van genieten.
oh ja deze foto moest ik maken
want ze moesten 
nog even boompje klimmen :))




Lieve groet Albèrtje




12 opmerkingen:

  1. Een mooie wandeling voor jong en oud en natuurlijk voor de honden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk genieten zo samen met Elora en Manouk, en lekker dollen mooi
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zullen de kinderen genieten van de honden en andersom ook, denk ik.
    Om nog maar niet te spreken over oma...:)
    Gezellige week hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk genieten zo en wat een vaart maken Fosse en Tjebby zeg, een loopt zomaar van de foto af....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig! Die ren-foto vind ik wel geslaagd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt puur genieten zo met elkaar, em ja plassen water en honden, een groot feest voor ze,. Leuk ook je selfie foto, en de laatste foto is echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuke foto's. Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat jullie alle vijf zo genoten hebben, lang leve de voorjaarsvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die 2 zijn echte waterratten. Mijn Dientje hield er ook van. De laatste jaren minder, misschien door de ouderdom. Jullie hebben wel genoten aan de foto’s te zien. Groet, .Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig met z'n allen buiten spelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen