Pagina's

vrijdag 1 december 2023

Stenen........

Toch een beetje in de ban 
van stenen.
Dat begint al naar het speuren 
en zoeken naar mooie stenen.
Plat dat werkt het mooist
maar rond of een vreemde vorm
is ook een uitdaging.


De afgelopen week
zijn het deze geworden.



In deze steen zag ik
de kabouter.
Ik vind hem mislukt
maar ook dat kan ik
wel laten zien.
Het gaat even om
het idee.
(Deze doe ik nog weer over.)



Het is vooral  het aftasten
van verfsoorten
en stiften
Iemand vroeg mij,
nieuwe hobby??
Wie weet,
 de uitdaging ligt er.


Op de kabouter na
gaan deze zwerven.

Lieve groet Albèrtje 

 

10 opmerkingen:

  1. Ach dat arme kaboutertje; ik vind er niets mis mee hoor!
    Leuk dat je de decoratie laat afhangen van de vorm van de steen.
    Hihi, ineens zie ik je voor me: met de hondjes aan de wandel én een bolderkar voorttrekkend om al die stenen op te verzamelen 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het kaboutertje erg leuk! Hoeft helemaal niet opnieuw!
    Erg leuk idee om de stenen zo te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze geworden.
    Zelf kijk ik ook altijd naar de vorm en maak dan wat ik er in zie.
    Kaboutertje is niks mis mee, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal leuk, zeker ook die kabouter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ze ook allemaal leuk, en zou de kabouter ook zeker niet over doen
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat vind ik dat leuk... Ik heb het nog steeds niet gedaan en grijp altijd maar weer gemakkelijk naar de draadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er leuke figuren op gezet. Je lijkt echt een nieuwe hobby te hebben gevonden. Goed weekend. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige stenen laat je zien Albèrtje, en die liggen dus gewoon in de omgeving van je woning, SUPER!!! Erg leuk degene die je al beschilderd hebt, heerlijk toch zo'n hobby erbij te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden. Zeker de kabouter vind ik leuk. Ga goed opletten. Ik kom ook altijd wel met stenen terug als ik ga lopen. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn super leuk geworden, de groene lijkt of een boontje met oogjes of een rups en je kabouter ook al zo schattig. Jij zegt afstasten, maar ik vind je al een kei ;) Groetjes juffrouw ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen