Pagina's

vrijdag 8 december 2023

Naar de bibliotheek........

Heerlijk om weer eens
in de bieb te struinen.
Ik ben weer voor 
een paar maanden lid.
Ik wil  eens wat meer
gaan lezen.
En wat ik ook heel fijn vind,
is naslag boeken lenen.
Deze week had ik deze mee.


Heerlijk om eens in zo 'n
boek te bladeren.


Er zijn zoveel handwerk boeken,
 dan is een bieb bezoek
een goede optie.
Ik hou daar  wel van.
Als kind ging ik al boekjes ruilen 
10 cent per boek.
Met een stempeltje voor in het boek
wanneer die retour moest.
Nu gaat alles digitaal,
zelfs de bon komt in je mailbox.
Toch was die oude tijd ook
heel fijn om meegemaakt te hebben.

Even schakelen naar de schilder hobby.
Nog een paar stenen.


Deze daar heb ik lang aan gewerkt.
Elke keer een stukje,
laten drogen en weer verder.


Allemaal naar een voorbeeld
van internet.

Lieve groet Albèrtje 


 

9 opmerkingen:

  1. Leuk hoor die stenen schilderen. Ik doe het eigenlijk alleen in de zomer. Succes met je boekjes. Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor een paar maanden lid van de bibliotheek, ik wist niet dat dat kon. Vroeger had ik een jaarabonnement, maar dat is al heel lang geleden hoor. Inderdaad werden er stempeltjes op een voorblad in het boek gezet. Later kwam er ook een platenuitleen bij, ik was dan lang van huis, want ik nam altijd lekker veel tijd om boeken en platen uit te zoeken 😉
    Je hebt weer een paar leuke handwerkboeken gevonden, misschien ga je er iets uit maken en ach, alleen lekker bladeren en inspiratie opdoen is natuurlijk ook helemaal prima!
    Wat leuk zijn de schaapjesstenen geworden 👌🏼.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die handwerkboeken, dat beloofd nog wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stenen heb je weer gemaakt, nieuwe hobby is geboren, en de boeken van de bieb kun je vast wat mee
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè, om zo door de bieb te struinen.
    En die onderste steen, wat is die mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een goed idee, een paar maanden lid van de bieb, ik zal eens informeren of dat hier ook mogelijk is. Je stenen zijn mooi, leik de schaapjes. Ik hoop dat het reageren nu wel lukt, een dikke knuffel voor Fosse en Tjebbe, groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De bibliotheek in ons dorp is niet zo groot. Ik houd ervan om boeken eerst in te zien en daarom reserveerde ik bijna nooit. Ik ben nu geen lid meer, maar ergens mis ik het toch wel... Een paar maanden lid? Dat wist ik ook niet... misschien is dat wel een leuke optie voor de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh heerlijk mooie boeken bij de Bieb gehaald, heerlijk om daar rond te neuzelen. En wat heb je weer mooie stenen beschilderd. vooral die laatste, mooie die schaduw effecten, je ziet echt diepte KNAP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn mooie boekjes soms is het geluk wat er staat.
    En super mooie stenen.

    BeantwoordenVerwijderen