Pagina's

vrijdag 15 december 2023

Breien........

Na een periode van weinig doen
of af en toe iets haken 
heb ik nu de breipennen 
weer eens opgezocht.

Jaren geleden heb ik heel veel 
broekzak poppies gemaakt.
En dat krijgt nu een vervolg.


De eersten rolden al van de pennen.


En daarmee weer een mooi begin.
Ik heb er ook al een bestemming voor
maar weet nog niet precies
 hoe ik dat ga doen.
Dat moet nog even
 uitgewerkt worden. 
Zover ben ik nog niet.


Eerst maar eens lekker breien.

Morgen naar het kerstconcert 
van Sela.


Lieve groet Albèrtje 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat lieve popjes worden het. Fijn naar Sela, zal zeker mooi zijn.Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je weer breit! Deze popjes blijven schattig en je hebt er al een plekje voor bedacht. Ik ben benieuwd waar ze terecht gaan komen.
    Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke poppetjes weer, geniet van sela kerst vanavond
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke popjes. Fijne avond bij Sela.
    Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige poppetjes. Die zou je nog wel in de kerstboom kunnen hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne muzikale avond gewenst! En wat leuk dat je weer van die leuke poppetjes breit! Wat een leukerd heb je daar onderaan je blog staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze worden weer enig Albèrtje, en die laatste zo lief met dat aardbeien hoedje. Ben benieuwd wat voor plannetje je gaat uitwerken. Geniet morgen volop van het Kerstconcert!!!

    BeantwoordenVerwijderen