Pagina's

vrijdag 29 december 2023

Hartjes.......

Je komt ze overal tegen, 
als je goed oplet :))
Deze zag ik al van ver !!!


ook deze vind ik leuk,
ik zie altijd wel wat in een boomstam 
( rijke fantasie )


Een zwam die half uit een boom hing.


Een blaadje.....


En deze iets moeilijker om te zien
maar ik vond het bijzonder.
Schuim op het strand.


Of...........
je maakt ze zelf :)))))



De laatste post van dit jaar.
Wat is het snel gegaan.
Wens al mijn blog lezers 
een fijne jaarwisseling 
en een gelukkig
en liefdevol nieuwjaar.
En dank voor alle lieve reacties.




Lieve groet Albèrtje 






8 opmerkingen:

  1. Leuk al die hartjes!
    Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je al die hartjes heb ontdekt.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die hartjes, gevonden of gemaakt
    Fijne jaarwisseling jullie ook
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op hartjes heb ik nooit zo gelet, maar ik zie regelmatig bepaalde figuren in iets. Leuke serie heb je gevonden. Hopelijk doen we meer met ons hart dan met verstand en wordt de wereld een beetje normaler, respectvoller in 2024. Fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2024. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefdevolle blogpost zo aan het einde van 2023, prachtig! Fijne jaarwisseling gewenst en tot blogs!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig hè, al die hartjes overal.
    Fijne jaarwisseling gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke die rijke fantasie Albèrtje, gelukkig ben ik daar ook mee besmet, het maakt het leven zoveel veel mooier. Vind al je harten die je tegenkwam prachtig en zeker ook de schuimharten op het strand, geweldig!!! Ok de zelfgemaakte mogen er zijn, heel leuk allemaal. Wens je een heel mooi en liefdevol 2024 toe, vol creativiteit. En mijn grootste hoop is dat er eens VREDE komt in deze nare wereld op dit moment.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk blogje en voor jou en de familie, een gezond en liefdevol nieuw jaar.

    BeantwoordenVerwijderen