Pagina's

vrijdag 29 september 2023

Nazomeren........

Wat een heerlijk weertje toch. 
En ik zie deze week
nog aardig wat vlinders.
Dus de camera er maar eens bij gepakt.
Kijk je mee ??

Dagpauwoog


Kleine vuurvlinder


Atalanta die zie je wel vaak
en zeker op de vlinderstruik.


Koolwitje



Luzerne vlinder


parelmoervlinder

 
                       Wel zijn ze lekker fladderig,
                         Maar toch aardig gelukt.

                               Lieve groet Albèrtje 

                         

8 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie vlinders in je tuin nog
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel soorten heb je gezien. Bij mij houdt het met Atalanta en Koolwitje op. Mooi kunnen fotograferen, Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, hier ook veel vlinders.
    Die op de laatste foto zag ik nog nooit, erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, al die vlinders... We zien er nu veel meer dan in het voorjaar. En wat heb je ze goed gefotografeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat mijn reactie nu wel is gepubliceerd.
    Had al een paar keer gereageerd op het bezoek aan het landgoed maar dat lukte steeds niet. Dat bezoek was voor jou wel heel speciaal. Mooi vanbinnen en vanbuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vlinders, het koolwitje vind ik minder, elke dag moet ik mijn boerenkool inspecteren op eitjes en rupsjes. Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen