Pagina's

vrijdag 15 september 2023

Rondje tuin......

Want muis......
is nog niet klaar.
Dus maken we er
een andere blogpost van:))
Even struinen door de tuin.
De zinnia 's bloeien nog steeds.


Net als de dahlia 's


Zacht rose hortensia.


Benieuwd of die ook
te drogen valt.


De laatste zonnebloemen.
Heel mooi kleurtje dit.


De gele is  wel het hoogst geworden.


En dan heb ik toch nachtschone
in de tuin.
Ik kreeg ooit zaadjes
van een blogmaatje opgestuurd.


Zo leuk.......
En naast de grote zonnebloemen
hebben we ook nog wat kleinere
in de tuin.



En hier en daar piepen
nog een paar lampionnen
tevoorschijn.


Nog even na zomeren
en dan kan de tuin weer winter
klaar gemaakt worden.

Lieve groet Albèrtje 


10 opmerkingen:

  1. Mooi! Je voelt in alles dat de herfst eraan komt, maar gelukkig bloeit er nog van alles in de tuin. Ik heb verschillende kleuren zinnia's, vind het hele mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nazomer in de tuin... Ik heb ook nachtschone, maar ze zijn iets te enthousiast geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij nog heel veel bloemen in de tuin en wat zijn ze mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog even genieten van al die bloeiende planten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, nog zoveel bloemen. Ik keek even bij mij in de tuin. En geniet. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bloemen in de tuin, word je gewoon vrolijk van.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met het mooie weer nog zijn er nog mooie planten in de tuin.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen