Pagina's

vrijdag 21 juli 2023

Afmaken.......

 Naast de hele dag zorgen, 
vertroetelen, uitlaten van de puppy's 
zijn er ook slaap momenten 
van de rakkers.
Op die momenten
 ren ik even door het huis met de poetsdoek.
Of ik ga nog wat afmaken 
wat ik graag mee wil nemen naar
het oogstfeest bij de Mariahoeve
die volgende week is.
Zoals dit.......


Kaboutertjes en poppetjes


Nog een extra spelletje
3 op een rij.


En tasjes met poppies



En zo zijn we lekker bezig :))

Lieve groet Albèrtje 




8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Irene zei al dat ik eigenlijk dan moest komen, maar dat gaat echt niet lukken. Veel plezier en succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke poppetjes en de andere spulletjes voor volgende week, goed bezig geweest als de hondjes slapen.
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig. Ik ben helemaal weg van het vosje. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, gezellige dingetjes heb je gemaakt.
    Die tasjes zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je zal het best druk hebben nu... Altijd 'stress' vlak voor zo'n evenement als je nog van alles wil... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je tijdens de slaapmomenten nog het een en ander kunt doen. Nog best veel zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Druk, druk, druk. Maar het komt vast goed. Ik verheug me er al op. Nu nog duimen voor een beetje leuk weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een drukke dagen bij jullie, intensief hoor met de puppy’s en met alle dingen voor de markt. Ze zin wel héél schattig, puppy’s en poppetjes !

    BeantwoordenVerwijderen