Pagina's

dinsdag 11 juli 2023

Dankbare dinsdag.......

29 Juli 2023
Oogstfeest bij de Mariahoeve
in Putten.
Heel erg blij en dankbaar 
dat ik weer bij mag zijn,
samen met zus.



De voorbereiding is in volle gang.
Apie heeft de pet al opgezet.


En ik ...........
Ik zoek al het nodige bij elkaar.
Alles klaarzetten is het meeste werk.
En daar begin ik op tijd mee.
( want het is ook vakantietijd)

En dan nog de laatste hand leggen
aan dingen die nog af moeten.
Of die je nog graag wilt doen,
maar misschien toch net niet af krijgt.
Ina zei eens,.......
Jij weet  wat je mist 
maar een ander weet en ziet dat niet.
Helemaal mee eens.:)))
Maar toch.........
 ik wil altijd het goede gevoel erbij hebben.
Dus tussen de bedrijven door
nog even lekker bezig zijn.

Natuurlijk zit ik mooi te spinnen.


Vorig jaar was het een super gezellige markt
en ik hoop nu ook weer.

Een lekker temperatuurtje
niet te heet zou heel fijn zijn.

Ik kijk nog even in de wol voorraad.
Even bedenken wat voor vachtje
ik die dag ga spinnen.

wit.........


of toch Blauw.......


Alpaca ligt er ook nog.
Ach dat bekijk ik nog wel.


Fijne dankbare dinsdag !!!

Lieve groet Albèrtje






 

7 opmerkingen:

  1. Je hebt het zo druk als een klein baasje... Maar wat leuk dat jullie zo actief zijn voor het oogstfeest! Want ik zag bij Mirjam dat ze kleine vierkantjes aan het haken is...
    Mooi dat je weer gaat spinnen en ik hoop idd dat het niet al te warm zal zijn.
    Veel plezier bij alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke voorbereidingen. Ik hoop voor je dat het een aangename temperatuur is die dag en veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is idd te hopen dat het niet zo warm wordt. Maar vast wel gezellig. Succes met voorbereiden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was het leuk? Ik ben er vorig jaar geweest en zo genoten. Maar vandaag is het wel erg warmpjes hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige hobby heb je toch, bezig zijn met zo’n mooi product en dan nog van tijd tot tijd op zo’n gezellige markt.

    BeantwoordenVerwijderen