Pagina's

vrijdag 14 juli 2023

Fosse....... en een verrassing.

 8 juli was de dag
 dat we Fosse konden ophalen.
We waren er helemaal klaar voor en vroeg op.
Ik had vroeg afgesproken 
omdat het ook heet zou worden.


Nu de verrassing..........
Wat nog niemand wist,
een paar dagen na Fosse hebben we
pup nummer 2 uitgezocht.
Tjebby  !!
Zelfde vader andere moeder.
Dit is onze Tjebby !!!!


Er is goed over nagedacht !!

Voor de kinderen 
was het een totale verrassing.
Die gezichten ..........
ze zijn goud waard.
Joël huh.......zie ik het goed ??
Wat is dit dan.
Sofie werd later per telefoon ingelicht.
En kwam gelijk de volgende dag:))


Wander en Risanka.
Wat.... er lopen er twee.
Hoe kan dat ? Van wie is die dan ?
Uh......van ons.


Jeeeh..... jullie hebben er twee !!!!


En dan Albert en Maaike
Snappen het ook ff niet meer.
Waar komt die nummer
twee ineens vandaan.



Heel verbaasd en dan
 vrolijke lachende gezichten.

Wilco en Rianne
Natuurlijk ....
jullie hebben er gewoon twee.
Heel erg leuk,  
en lekker van genieten.



Nou de verrassing was goed gelukt
het komt zeker goed.

En het gaat goed 
ook de nachten.
Ik denk dat het scheelt
 dat ze  samen zijn.

Dubbel plezier, dubbel druk 
(dat valt nog mee)
Maar we zijn er SAMEN zo blij mee.
We gaan er voor.


We zijn al  met ze naar de hei geweest
lekker spelen en ontdekken.



Volgende keer meer over deze twee puppy's.
Blogverhalen genoeg de komende tijd.
Ha ha geen zomer pauze
op knutselpret :))))

Lieve groet Albèrtje








14 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk! Heel veel geluk met jullie nieuwe huisgenootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee maar, als dat geen verrassing is! Dat had ik natuurlijk nooit en nooit verwacht en kunnen bedenken!
    WOW, jullie gaan er wel echt voor... Maar ik denk dat het wel goed komt, want jullie hebben ervaring met een hond.
    Ik kan me voorstellen dat alle kinderen compleet verbaasd waren, hahaha... wat zul je een lol gehad hebben.
    Nou, ik vind het heerlijk om al die hondenverhaaltjes te lezen en wat dacht je van de foto's... Heerlijk als ze zo samen opgroeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zo lief en zacht. Hier komen nog veel blogjes van. Laat maar komen. Groeten Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat jullie dat geheim konden houden, ongelooflijk! Geweldig, de foto's van de verraste gezichten :-)
    Het is een prachtig stel, heel veel geluk en plezier gewenst met Fosse en Tjebby! Heerlijk dat je ons laat meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! heel veel plezier met ze en laat alsjeblieft horen hoe het gaat....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me voorstellen dat iedereen verbaasd is over een 2e hondje. Gezellig met elkaar, maar ook dubbele drukte, haha. Ga lekker van ze genieten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorme verrassing, super leuk, en zo kunnen ze heerlijk samen spelen
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg ,maar heb ik iets gemist ,de herder is er ook nog
    Gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om die verbaasde gezichten te zien. Veel plezier met dit mooie stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je ervan… weinig in blogland en dan mis je veel! Maar dankzij je Instagram post werd ik getriggerd; wat een prachtig nieuws! Groot gelijk; dubbele pret! Alhoewel ik je in de pubertijd niet zal benijden 😁
    Heel veel geluk en plezier met Fosse en Tjebby (leuke namen!) ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verrassende gezichten alom, prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dit blokjes gewoon niet eerder gelezen. Geweldig 🫶☘️leuke verrassing voor de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk!! Niet één maar twee mini doggies. En die gezichten van iedereen. Geweldig!! Heerlijk genieten met zijn allen.

    BeantwoordenVerwijderen